Brand identity: Foundation stone of marketing cultural institutions
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00094871%3A_____%2F15%3A%230001235" target="_blank" >RIV/00094871:_____/15:#0001235 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Identita značky: Základní kámen marketingu kulturních institucí
Original language description
Článek přináší pohled na současnou praxi řízení značek kulturních institucí a na možnosti jejího zlepšování. Tato oblast je zatížená celou řadou předsudků a nedostatků – některé z nich plynou z nelehkého postavení kulturních institucí v post-totalitním Česku, jiné z nepochopení přínosů marketingu pro kulturní instituce. Klíčovým nástrojem v tomto procesu je identita značky – soubor asociací, které v myslích klientů chce organizace vybudovat a kultivovat v souvislosti se značkou. Věnujeme se třem vrstvám identity značky a jejich vzájemnému propojení. Představujeme systém dvanácti archetypů využitelných při hledání osobnosti značky a symbolickou perspektivu, která zasazuje značky do celkového identitního projektu současného městského člověka.
Czech name
Identita značky: Základní kámen marketingu kulturních institucí
Czech description
Článek přináší pohled na současnou praxi řízení značek kulturních institucí a na možnosti jejího zlepšování. Tato oblast je zatížená celou řadou předsudků a nedostatků – některé z nich plynou z nelehkého postavení kulturních institucí v post-totalitním Česku, jiné z nepochopení přínosů marketingu pro kulturní instituce. Klíčovým nástrojem v tomto procesu je identita značky – soubor asociací, které v myslích klientů chce organizace vybudovat a kultivovat v souvislosti se značkou. Věnujeme se třem vrstvám identity značky a jejich vzájemnému propojení. Představujeme systém dvanácti archetypů využitelných při hledání osobnosti značky a symbolickou perspektivu, která zasazuje značky do celkového identitního projektu současného městského člověka.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AL - Art, architecture, cultural heritage
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Bulletin Moravské galerie v Brně
ISSN
0231-5793
e-ISSN
—
Volume of the periodical
—
Issue of the periodical within the volume
72
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
10
Pages from-to
4-13
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—