Programmes and interventions of risky behaviour prevention at school in practice
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11110%2F15%3A10319427" target="_blank" >RIV/00216208:11110/15:10319427 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/17/5377/Programy-a-intervence-skolske-prevence-rizikoveho-chovani-v-praxi" target="_blank" >http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/17/5377/Programy-a-intervence-skolske-prevence-rizikoveho-chovani-v-praxi</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Programy a intervence školské prevence rizikového chování v praxi
Original language description
Publikace reprezentuje současný stav vývoje preventivní praxe základních škol v oblasti rizikového chování dětí a mládeže. Je součástí publikační tetralogie zabývající se současnou teorií i praxí prevence rizikového chování a kvalitou a efektivitou preventivních programů a intervencí. Publikace je rozdělena do celkem tří samostatných částí, které na sebe úzce navazují. První část představuje původní koncept tzv. Minimálního preventivního programu (MPP), tedy doporučeného minimálního kurikula všeobecné prevence pro děti základních škol. Druhá část publikace pak prostřednictvím příkladů dobré praxe představuje programy a intervence, z nichž je možné kurikulum MPP vytvořit, tedy dát navržené struktuře obsah, a to s možností variabilního sestavení kurikuladle možností a potřeb školy a jejích dětí. Třetí část publikace pak naznačuje, jak navržené kurikulum doplnit o programy a intervence na úrovni selektivní a indikované prevence a refl ektovat tak adekvátně potřeby více vulnerabilních sku
Czech name
Programy a intervence školské prevence rizikového chování v praxi
Czech description
Publikace reprezentuje současný stav vývoje preventivní praxe základních škol v oblasti rizikového chování dětí a mládeže. Je součástí publikační tetralogie zabývající se současnou teorií i praxí prevence rizikového chování a kvalitou a efektivitou preventivních programů a intervencí. Publikace je rozdělena do celkem tří samostatných částí, které na sebe úzce navazují. První část představuje původní koncept tzv. Minimálního preventivního programu (MPP), tedy doporučeného minimálního kurikula všeobecné prevence pro děti základních škol. Druhá část publikace pak prostřednictvím příkladů dobré praxe představuje programy a intervence, z nichž je možné kurikulum MPP vytvořit, tedy dát navržené struktuře obsah, a to s možností variabilního sestavení kurikuladle možností a potřeb školy a jejích dětí. Třetí část publikace pak naznačuje, jak navržené kurikulum doplnit o programy a intervence na úrovni selektivní a indikované prevence a refl ektovat tak adekvátně potřeby více vulnerabilních sku
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7422-394-5
Number of pages
405
Publisher name
Klinika adiktologie 1. LF UK v Praze a VFN v Praze
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—