Social support interventions in child and adolescents
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11150%2F04%3A00002064" target="_blank" >RIV/00216208:11150/04:00002064 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Intervenční zásahy do sociální opory u dětí a dospívajících
Original language description
Přehledová studie analyzovala v bibliografických databázích články o intervenci do sociální opory u dětí a dospívajících za posledních 10 let. Vytipovala nejčastější témata, jimiž se autoři zabývají a konstatovala, že dominují intervence do sociálních azdravotních problémů. Téměř se nevyskytují intervence související se školou a učením (learning). Studie specifikovala metodologické problémy, které by měly být řešeny i osobní problémy, které intervence přinášejí jak poskytovatelům (helper), tak příjemcům pomoci.
Czech name
Intervenční zásahy do sociální opory u dětí a dospívajících
Czech description
Přehledová studie analyzovala v bibliografických databázích články o intervenci do sociální opory u dětí a dospívajících za posledních 10 let. Vytipovala nejčastější témata, jimiž se autoři zabývají a konstatovala, že dominují intervence do sociálních azdravotních problémů. Téměř se nevyskytují intervence související se školou a učením (learning). Studie specifikovala metodologické problémy, které by měly být řešeny i osobní problémy, které intervence přinášejí jak poskytovatelům (helper), tak příjemcům pomoci.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F01%2F0659" target="_blank" >GA406/01/0659: Social Support among Children and Adolescents in Stressful Situation (Psychosocial Perspective)</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2004
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Novinky v pedagogické a školní psychologii 2003
ISBN
80-239-1407-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
11
Pages from-to
20-30
Publisher name
Lingua
Place of publication
Zlín
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—