Classroom Assessment and Its Practical Implications
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F08%3A00102541" target="_blank" >RIV/00216208:11210/08:00102541 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Diagnostika školní třídy a její praktické využití při práci se žáky
Original language description
Text představuje různé formy diagnostiky školní třídy, které jsou využitelné jednak psychology, jednak přímo pedagogickými pracovníky. Následně jsou diskutovány možné formy využití diagnostických výsledků a způsoby práce, které mohou výsledky pozitivně ovlivnit.
Czech name
Diagnostika školní třídy a její praktické využití při práci se žáky
Czech description
Text představuje různé formy diagnostiky školní třídy, které jsou využitelné jednak psychology, jednak přímo pedagogickými pracovníky. Následně jsou diskutovány možné formy využití diagnostických výsledků a způsoby práce, které mohou výsledky pozitivně ovlivnit.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F07%2F0276" target="_blank" >GA406/07/0276: The Model of Progress of Personal and Social Competences of Secondary School Students, and its evaluation</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Pedagogická a psychologická diagnostika
ISSN
1801-8416
e-ISSN
—
Volume of the periodical
2008
Issue of the periodical within the volume
15
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
20
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—