All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Verbal Assessment Phenomenon at Selected Secondary Vocational Schools

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F16%3A43909599" target="_blank" >RIV/62156489:43670/16:43909599 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Fenomén slovního hodnocení na vybraných středních odborných školách

  • Original language description

    Hlavním cílem příspěvku je prezentovat vybrané výsledky průzkumného šetření, které jako celek sledovalo postoje a názory učitelů k slovnímu hodnocení na středních odborných školách na Uherskohradišťsku. Předkládaný příspěvek se zaměřuje na názory učitelů odborných předmětů a učitelů praktického vyučování a odborného výcviku na význam slovního hodnocení a na jeho používání na středních odborných školách. Po teoretickém ukotvení školního hodnocení s akcentem na slovní hodnocení jsou prezentovány vybrané výsledky průzkumného šetření, ve kterém byla využita metoda dotazování s technikou dotazníku. Na základě zjištěných výsledků dokládáme, že učitelé zkoumaných středních odborných škol zastávají názor, že slovní hodnocení poskytuje přesnější informace žákům o jejich výkonu, má pozitivní vliv na žáka a může posílit kladný vztah mezi učitelem a žákem, ale ve své práci dávají přednost klasifikaci před slovním hodnocením.

  • Czech name

    Fenomén slovního hodnocení na vybraných středních odborných školách

  • Czech description

    Hlavním cílem příspěvku je prezentovat vybrané výsledky průzkumného šetření, které jako celek sledovalo postoje a názory učitelů k slovnímu hodnocení na středních odborných školách na Uherskohradišťsku. Předkládaný příspěvek se zaměřuje na názory učitelů odborných předmětů a učitelů praktického vyučování a odborného výcviku na význam slovního hodnocení a na jeho používání na středních odborných školách. Po teoretickém ukotvení školního hodnocení s akcentem na slovní hodnocení jsou prezentovány vybrané výsledky průzkumného šetření, ve kterém byla využita metoda dotazování s technikou dotazníku. Na základě zjištěných výsledků dokládáme, že učitelé zkoumaných středních odborných škol zastávají názor, že slovní hodnocení poskytuje přesnější informace žákům o jejich výkonu, má pozitivní vliv na žáka a může posílit kladný vztah mezi učitelem a žákem, ale ve své práci dávají přednost klasifikaci před slovním hodnocením.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník z mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2016

  • ISBN

    978-80-7509-426-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    115-123

  • Publisher name

    Mendelova univerzita v Brně

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Křtiny

  • Event date

    Sep 13, 2016

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article