All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The explicit and implicit attitudes of teachers at secondary vocational schools towards environmental issues

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F15%3A43907235" target="_blank" >RIV/62156489:43670/15:43907235 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Explicitní a implicitní postoje učitelů středních odborných škol k environmentálním problémům

  • Original language description

    Tématem předkládaného článku je stav explicitních a implicitních postojů učitelů středních odborných škol v souvislosti s biofilní orientací vzdělávání. Prezentované výsledky byly zjištěny prostřednictvím výzkumného projektu, který se zabýval analýzou postojů učitelů středních odborných škol k environmentálním problémům. Článek nabízí vymezení teoretického východiska a základních pojmů, objasnění výzkumného problému a představení metodologických aspektů výzkumu s vybranými výsledky a závěry, které z toho vyplývají.

  • Czech name

    Explicitní a implicitní postoje učitelů středních odborných škol k environmentálním problémům

  • Czech description

    Tématem předkládaného článku je stav explicitních a implicitních postojů učitelů středních odborných škol v souvislosti s biofilní orientací vzdělávání. Prezentované výsledky byly zjištěny prostřednictvím výzkumného projektu, který se zabýval analýzou postojů učitelů středních odborných škol k environmentálním problémům. Článek nabízí vymezení teoretického východiska a základních pojmů, objasnění výzkumného problému a představení metodologických aspektů výzkumu s vybranými výsledky a závěry, které z toho vyplývají.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2015

  • ISBN

    978-80-7509-287-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

    213-224

  • Publisher name

    Mendelova univerzita v Brně

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Křtiny

  • Event date

    Sep 15, 2015

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article