Evaluation as a reflection and support school development.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F11%3A10110407" target="_blank" >RIV/00216208:11210/11:10110407 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Evaluace jako reflexe a podpora rozvoje školy
Original language description
Text předkládá stručnou analýzu vztahů učitele a žáka na základní škole a přibližuje roli učitele a roli žáka, dále vymezuje edukační styly učitele a konkrétněji formy edukačního řízení a podoby edukačního vztahu. Evaluaci práce učitele pohledem žáků vnímá jako efektivní zpětnou vazbu. Zároveň nabízí dotazník Žák o učiteli a uvádí možnosti jeho využití.
Czech name
Evaluace jako reflexe a podpora rozvoje školy
Czech description
Text předkládá stručnou analýzu vztahů učitele a žáka na základní škole a přibližuje roli učitele a roli žáka, dále vymezuje edukační styly učitele a konkrétněji formy edukačního řízení a podoby edukačního vztahu. Evaluaci práce učitele pohledem žáků vnímá jako efektivní zpětnou vazbu. Zároveň nabízí dotazník Žák o učiteli a uvádí možnosti jeho využití.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Evaluace a diagnostika pro ředitele ZŠ
ISSN
1801-8424
e-ISSN
—
Volume of the periodical
2011
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
34
Pages from-to
1-34
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—