Principles of evaluation teachers professional competence
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F11%3A10110541" target="_blank" >RIV/00216208:11210/11:10110541 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Principy evaluace profesní kompetence učitele
Original language description
Škola jako vzdělávací instituce prochází určitými proměnami a je třeba, aby kontinuálně reflektovala své působení. Podněty pro efektivní práci učitelů může poskytnout evaluace jeho profesních aktivit, jeho profesních dovedností. Profesní kompetence učitele je tvořená oborovými, didaktickými, diagnostickými a sociálními dovednostmi, projevuje se a naplňuje v síti školních edukačních vztahů, v edukačních a socializačních procesech, je spjatá s obsahem vyučování. Příspěvek se věnuje základním požadavkům aprincipům evaluace práce učitele jako zpětnovazebnímu mechanismu školních interakcí. Jako ilustraci metodologicky relevantního postupu uvádí záměr získat poznatky o charakteru edukačních interakcí učitelů a žáků.
Czech name
Principy evaluace profesní kompetence učitele
Czech description
Škola jako vzdělávací instituce prochází určitými proměnami a je třeba, aby kontinuálně reflektovala své působení. Podněty pro efektivní práci učitelů může poskytnout evaluace jeho profesních aktivit, jeho profesních dovedností. Profesní kompetence učitele je tvořená oborovými, didaktickými, diagnostickými a sociálními dovednostmi, projevuje se a naplňuje v síti školních edukačních vztahů, v edukačních a socializačních procesech, je spjatá s obsahem vyučování. Příspěvek se věnuje základním požadavkům aprincipům evaluace práce učitele jako zpětnovazebnímu mechanismu školních interakcí. Jako ilustraci metodologicky relevantního postupu uvádí záměr získat poznatky o charakteru edukačních interakcí učitelů a žáků.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Psychologie práce a organizace 2011
ISBN
978-80-210-5490-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
1-8
Publisher name
MU
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
May 25, 2011
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—