All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Principles of evaluation teachers professional competence

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F11%3A10110541" target="_blank" >RIV/00216208:11210/11:10110541 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Principy evaluace profesní kompetence učitele

  • Original language description

    Škola jako vzdělávací instituce prochází určitými proměnami a je třeba, aby kontinuálně reflektovala své působení. Podněty pro efektivní práci učitelů může poskytnout evaluace jeho profesních aktivit, jeho profesních dovedností. Profesní kompetence učitele je tvořená oborovými, didaktickými, diagnostickými a sociálními dovednostmi, projevuje se a naplňuje v síti školních edukačních vztahů, v edukačních a socializačních procesech, je spjatá s obsahem vyučování. Příspěvek se věnuje základním požadavkům aprincipům evaluace práce učitele jako zpětnovazebnímu mechanismu školních interakcí. Jako ilustraci metodologicky relevantního postupu uvádí záměr získat poznatky o charakteru edukačních interakcí učitelů a žáků.

  • Czech name

    Principy evaluace profesní kompetence učitele

  • Czech description

    Škola jako vzdělávací instituce prochází určitými proměnami a je třeba, aby kontinuálně reflektovala své působení. Podněty pro efektivní práci učitelů může poskytnout evaluace jeho profesních aktivit, jeho profesních dovedností. Profesní kompetence učitele je tvořená oborovými, didaktickými, diagnostickými a sociálními dovednostmi, projevuje se a naplňuje v síti školních edukačních vztahů, v edukačních a socializačních procesech, je spjatá s obsahem vyučování. Příspěvek se věnuje základním požadavkům aprincipům evaluace práce učitele jako zpětnovazebnímu mechanismu školních interakcí. Jako ilustraci metodologicky relevantního postupu uvádí záměr získat poznatky o charakteru edukačních interakcí učitelů a žáků.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AN - Psychology

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Psychologie práce a organizace 2011

  • ISBN

    978-80-210-5490-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    1-8

  • Publisher name

    MU

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    May 25, 2011

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article