Social skills of teachers and their place in the professional competence of teachers of technical subjects
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F13%3A10195785" target="_blank" >RIV/00216208:11210/13:10195785 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Sociální dovednosti učitele a jejich místo v profesní kompetenci učitelů technických předmětů
Original language description
Požadavky na efektivitu edukační práci učitele se týkají učitelů všech typů a druhů škol, souvisejí s profesní kompetencí učitele, s různými dovednostmi učitelů. Edukační požadavky jsou zároveň modifikovány v souladu s věkem žáků, jejich vzdělávacími možnostmi, konkrétními podmínkami školy a promítají se do profesních dovedností učitele. Sociální dovednosti mezi nimi zaujímají důležité místo a představují předpoklad pro adekvátní uplatňování dovedností oborových i didaktických.
Czech name
Sociální dovednosti učitele a jejich místo v profesní kompetenci učitelů technických předmětů
Czech description
Požadavky na efektivitu edukační práci učitele se týkají učitelů všech typů a druhů škol, souvisejí s profesní kompetencí učitele, s různými dovednostmi učitelů. Edukační požadavky jsou zároveň modifikovány v souladu s věkem žáků, jejich vzdělávacími možnostmi, konkrétními podmínkami školy a promítají se do profesních dovedností učitele. Sociální dovednosti mezi nimi zaujímají důležité místo a představují předpoklad pro adekvátní uplatňování dovedností oborových i didaktických.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů