All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Evaluation and self-evaluation of a teacher by the method Videotraining of interactions

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F07%3A00001418" target="_blank" >RIV/00216208:11210/07:00001418 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Hodnocení a sebehodnocení učitele prostřednictvím metody videotrénink interakcí

  • Original language description

    Cílem prezentované studie bylo zaměřit se na možnosti užití metody videotrénink interakcí (VTI) pro rozvoj sociálních dovedností učitele a podrobně kvalitativně popsat sledované interakce a způsob intervence do práce učitele. Studie popisuje teoretické základy metody VTI a způsoby její aplikace ve školách, zjišťuje vliv rozvoje sociálních dovedností učitele na efektivitu vyučování a sociální rozvoj žáků, na hodnocení a sebehodnocení učitele. Výsledky naznačují, že tato metoda poskytuje značné možnosti pro osobnostní, profesionální a sociální rozvoj obou, jak učitelů, tak i žáků na obou stupních základní školy.

  • Czech name

    Hodnocení a sebehodnocení učitele prostřednictvím metody videotrénink interakcí

  • Czech description

    Cílem prezentované studie bylo zaměřit se na možnosti užití metody videotrénink interakcí (VTI) pro rozvoj sociálních dovedností učitele a podrobně kvalitativně popsat sledované interakce a způsob intervence do práce učitele. Studie popisuje teoretické základy metody VTI a způsoby její aplikace ve školách, zjišťuje vliv rozvoje sociálních dovedností učitele na efektivitu vyučování a sociální rozvoj žáků, na hodnocení a sebehodnocení učitele. Výsledky naznačují, že tato metoda poskytuje značné možnosti pro osobnostní, profesionální a sociální rozvoj obou, jak učitelů, tak i žáků na obou stupních základní školy.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AN - Psychology

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GP406%2F07%2FP120" target="_blank" >GP406/07/P120: Social Skills of Teachers and Possibilities of their Development</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Hodnocení v práci učitele - psychodidaktické a etické souvislosti

  • ISBN

    978-80-7041-010-3

  • Number of pages of the result

    6

  • Pages from-to

    124-129

  • Number of pages of the book

  • Publisher name

    Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • UT code for WoS chapter