Evaluation and self-evaluation of a teacher by the method Videotraining of interactions
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F07%3A00001418" target="_blank" >RIV/00216208:11210/07:00001418 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Hodnocení a sebehodnocení učitele prostřednictvím metody videotrénink interakcí
Original language description
Cílem prezentované studie bylo zaměřit se na možnosti užití metody videotrénink interakcí (VTI) pro rozvoj sociálních dovedností učitele a podrobně kvalitativně popsat sledované interakce a způsob intervence do práce učitele. Studie popisuje teoretické základy metody VTI a způsoby její aplikace ve školách, zjišťuje vliv rozvoje sociálních dovedností učitele na efektivitu vyučování a sociální rozvoj žáků, na hodnocení a sebehodnocení učitele. Výsledky naznačují, že tato metoda poskytuje značné možnosti pro osobnostní, profesionální a sociální rozvoj obou, jak učitelů, tak i žáků na obou stupních základní školy.
Czech name
Hodnocení a sebehodnocení učitele prostřednictvím metody videotrénink interakcí
Czech description
Cílem prezentované studie bylo zaměřit se na možnosti užití metody videotrénink interakcí (VTI) pro rozvoj sociálních dovedností učitele a podrobně kvalitativně popsat sledované interakce a způsob intervence do práce učitele. Studie popisuje teoretické základy metody VTI a způsoby její aplikace ve školách, zjišťuje vliv rozvoje sociálních dovedností učitele na efektivitu vyučování a sociální rozvoj žáků, na hodnocení a sebehodnocení učitele. Výsledky naznačují, že tato metoda poskytuje značné možnosti pro osobnostní, profesionální a sociální rozvoj obou, jak učitelů, tak i žáků na obou stupních základní školy.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GP406%2F07%2FP120" target="_blank" >GP406/07/P120: Social Skills of Teachers and Possibilities of their Development</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Hodnocení v práci učitele - psychodidaktické a etické souvislosti
ISBN
978-80-7041-010-3
Number of pages of the result
6
Pages from-to
124-129
Number of pages of the book
—
Publisher name
Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové
Place of publication
Hradec Králové
UT code for WoS chapter
—