Kognitive and metacognitive approaches to dyslexia: education and counselling
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F14%3A10295223" target="_blank" >RIV/00216208:11210/14:10295223 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
slovinština
Original language name
Kognitivní a metakognitivní přístupy k dyslexii: edukace a poradenství
Original language description
Publikace se zabývá problematikou čtení s porozuměním, primárně u populace dětí a dospívajících s dyslexií, ale také u jedinců, jejichž obtíže se čtením pramení z jiných oslabení, než jsou specifické poruchy učení. Prezentuje významné teoretické přístupyk této problematice, dále pak diagnostické i intervenční postupy, které jsou v souladu s tzv. kognitivním přístupem ke vzdělávání. Informace jsou rovněž doplněny dílčími výzkumnými studiemi na dané téma.
Czech name
—
Czech description
—
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GAP407%2F12%2F0594" target="_blank" >GAP407/12/0594: Dyslexia - verification of specific procedural learning difficulties hypothesis (SPLD hypothesis)</a><br>
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-8153-018-0
Number of pages
163
Publisher name
Iris
Place of publication
Bratislava
UT code for WoS book
—