How Children Learn the Meanings of Words
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F15%3A10316266" target="_blank" >RIV/00216208:11210/15:10316266 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Jak se děti učí významu slov
Original language description
Jedná se o komentovaný překlad knihy Paula Blooma How Children Learn the Meanings of Words. Bloom ve své knize popisuje způsob osvojování významu slov u dětí. Zastává přístup, že učení se významům slov je výsledkem interakce rozličných kognitivních a jazykových schopností, mezi něž patří schopnost porozumět záměrům druhých lidí, schopnost osvojit si abstraktní pojmy, schopnost porozumět syntaktické struktuře a určité obecnější schopnosti týkající se paměti a učení.
Czech name
Jak se děti učí významu slov
Czech description
Jedná se o komentovaný překlad knihy Paula Blooma How Children Learn the Meanings of Words. Bloom ve své knize popisuje způsob osvojování významu slov u dětí. Zastává přístup, že učení se významům slov je výsledkem interakce rozličných kognitivních a jazykových schopností, mezi něž patří schopnost porozumět záměrům druhých lidí, schopnost osvojit si abstraktní pojmy, schopnost porozumět syntaktické struktuře a určité obecnější schopnosti týkající se paměti a učení.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AI - Linguistics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-246-3095-3
Number of pages
296
Publisher name
Karolinum
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—