All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

VIG implementation into undergraduate study of Teaching Psychology

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F15%3A10330899" target="_blank" >RIV/00216208:11210/15:10330899 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.ped.muni.cz/wpsy/doc/sbornik_tp_2015.pdf" target="_blank" >http://www.ped.muni.cz/wpsy/doc/sbornik_tp_2015.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Implementace VTI do pregraduální přípravy učitelů psychologie

  • Original language description

    Příspěvek stručně seznamuje s možnostmi užití metody videotrénink interakcí (VTI) pro podporu začínajících učitelů a pro rozvoj jejich profesních dovedností. Výsledky prezentovaného výzkumu naznačují, že pozitivní video zpětná vazba poskytuje značné možnosti pro osobnostní, profesní a sociální rozvoj jak učitelů, tak i žáků v širším kontextu. Tato zjištění ukazují, že tento přístup zlepšuje komunikační dovednosti a sebejistotu začínajících učitelů a tudíž posiluje i efektivní učení a vyučování a minimalizuje negativní kontakt, např. nedorozumění, nevěnování si pozornosti, konflikt. Začínající učitelé si začínají vyučování plně užívat a získávají energii a chuť pro tuto práci. Tento příspěvek vznikl v rámci Programu rozvoje vědních oblastí na Univerzitě Karlově č. P07 Psychosociální aspekty kvality života, podprogram Psychologické a sociální aspekty utváření životních drah, životní stylů a kvality života - determinanty a perspektivy.

  • Czech name

    Implementace VTI do pregraduální přípravy učitelů psychologie

  • Czech description

    Příspěvek stručně seznamuje s možnostmi užití metody videotrénink interakcí (VTI) pro podporu začínajících učitelů a pro rozvoj jejich profesních dovedností. Výsledky prezentovaného výzkumu naznačují, že pozitivní video zpětná vazba poskytuje značné možnosti pro osobnostní, profesní a sociální rozvoj jak učitelů, tak i žáků v širším kontextu. Tato zjištění ukazují, že tento přístup zlepšuje komunikační dovednosti a sebejistotu začínajících učitelů a tudíž posiluje i efektivní učení a vyučování a minimalizuje negativní kontakt, např. nedorozumění, nevěnování si pozornosti, konflikt. Začínající učitelé si začínají vyučování plně užívat a získávají energii a chuť pro tuto práci. Tento příspěvek vznikl v rámci Programu rozvoje vědních oblastí na Univerzitě Karlově č. P07 Psychosociální aspekty kvality života, podprogram Psychologické a sociální aspekty utváření životních drah, životní stylů a kvality života - determinanty a perspektivy.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AN - Psychology

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů