Teacher education theory in the context of higher education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F16%3A10334734" target="_blank" >RIV/00216208:11210/16:10334734 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Teorie ucitelskeho vzdelavani v kontextu vysokoskolske didaktiky
Original language description
Kapitola se zabývá současným stavem teorie učitelského vzdělání v kontextu vysokoškolské didaktiky. Na analýze různých oblastí, přístupů a výzkumů v problematice učitelského vzdělávání je doloženo, že se může stát inspirativním zdrojem pro rozvoj vysokoškolské didaktiky v našich podmínkách.
Czech name
Teorie ucitelskeho vzdelavani v kontextu vysokoskolske didaktiky
Czech description
Kapitola se zabývá současným stavem teorie učitelského vzdělání v kontextu vysokoškolské didaktiky. Na analýze různých oblastí, přístupů a výzkumů v problematice učitelského vzdělávání je doloženo, že se může stát inspirativním zdrojem pro rozvoj vysokoškolské didaktiky v našich podmínkách.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Ucit se byt ucitelem. K vybranym problemum ucitelskeho vzdelavani.
ISBN
978-80-246-3465-4
Number of pages of the result
21
Pages from-to
116-136
Number of pages of the book
170
Publisher name
Nakladatelství Karolinum
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—