All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Higher education didactics and theory of teacher education as a mens of its development

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F15%3A10319805" target="_blank" >RIV/00216208:11210/15:10319805 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Didaktika vysoké školy a teorie učitelského vzdělávání jako zdroj jejího rozvoje

  • Original language description

    Studie je zaměřena na možnosti rozvoje vysokoškolské didaktiky v proměňujících se podmínkách vysokého školství u nás. Na základě historicko-vývojového a srovnávacího zkoumání se jako výrazný zdroj rozvoje této pedagogické disciplíny ukazuje teorie učitelského vzdělávání, resp. didaktika vysokoškolského vzdělávání učitelů. Cílem studie je představit základní tendence v teorii učitelského vzdělávání jako možný zdroj rozvoje vysokoškolské didaktiky. Po stručném historickém úvodu a vymezení proměn vysoké školy z pedagogického hlediska uvádí text oblasti výzkumu učitelského vzdělávání, které by (s vědomím specifiky jednotlivých vysokých škol) mohly poskytnout impulsy pro rozvoj vysokoškolské didaktiky.

  • Czech name

    Didaktika vysoké školy a teorie učitelského vzdělávání jako zdroj jejího rozvoje

  • Czech description

    Studie je zaměřena na možnosti rozvoje vysokoškolské didaktiky v proměňujících se podmínkách vysokého školství u nás. Na základě historicko-vývojového a srovnávacího zkoumání se jako výrazný zdroj rozvoje této pedagogické disciplíny ukazuje teorie učitelského vzdělávání, resp. didaktika vysokoškolského vzdělávání učitelů. Cílem studie je představit základní tendence v teorii učitelského vzdělávání jako možný zdroj rozvoje vysokoškolské didaktiky. Po stručném historickém úvodu a vymezení proměn vysoké školy z pedagogického hlediska uvádí text oblasti výzkumu učitelského vzdělávání, které by (s vědomím specifiky jednotlivých vysokých škol) mohly poskytnout impulsy pro rozvoj vysokoškolské didaktiky.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Aula

  • ISSN

    1210-6658

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    XXIII

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    20

  • Pages from-to

    36-56

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database