All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Development of writing skills in Czech as a second language in the academic environment

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F16%3A10335815" target="_blank" >RIV/00216208:11210/16:10335815 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://casajc.cz/article/show/25" target="_blank" >http://casajc.cz/article/show/25</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Rozvoj dovednosti psaní v češtině jako cizím/druhém jazyku v akademickém prostředí

  • Original language description

    Příspěvek představuje mezinárodní projekt WRILAB2 - on-line reading and writing laboratory for Czech, German, Italian and Slovenian as L2 (www.wrilab2.eu), a sice jeho část zabývající se rozvojem dovednosti psaní v češtině jako cizím/ druhém jazyku (jazyková úroveň B1, B2 a C1) v akademickém prostředí. Představuje výsledky dotazníkového šetření zaměřeného na dovednost psaní v konfrontačním pohledu (psaní v mateřštině versus psaní v cizím/ druhém jazyku), které mezi zahraničními vysokoškolskými studenty češtiny na ÚBS FF UK a ÚJOP UK Albertov probíhalo od října 2014 do ledna 2015. Názory zahraničních studentů z dotazníkového šetření jsou v příspěvku konfrontovány s kvalitativní analýzou písemných prací týchž respondentů, jež byly sebrány na jaře 2015. Závěrem je představen vznikající e-learningový kurz psaní v češtině jako cizím/druhém jazyku, který bude spuštěn v r. 2016. Kurz při zohlednění potřeb respondentů má za cíl zdokonalit jejich dovednost psaní v akademickém prostředí.

  • Czech name

    Rozvoj dovednosti psaní v češtině jako cizím/druhém jazyku v akademickém prostředí

  • Czech description

    Příspěvek představuje mezinárodní projekt WRILAB2 - on-line reading and writing laboratory for Czech, German, Italian and Slovenian as L2 (www.wrilab2.eu), a sice jeho část zabývající se rozvojem dovednosti psaní v češtině jako cizím/ druhém jazyku (jazyková úroveň B1, B2 a C1) v akademickém prostředí. Představuje výsledky dotazníkového šetření zaměřeného na dovednost psaní v konfrontačním pohledu (psaní v mateřštině versus psaní v cizím/ druhém jazyku), které mezi zahraničními vysokoškolskými studenty češtiny na ÚBS FF UK a ÚJOP UK Albertov probíhalo od října 2014 do ledna 2015. Názory zahraničních studentů z dotazníkového šetření jsou v příspěvku konfrontovány s kvalitativní analýzou písemných prací týchž respondentů, jež byly sebrány na jaře 2015. Závěrem je představen vznikající e-learningový kurz psaní v češtině jako cizím/druhém jazyku, který bude spuštěn v r. 2016. Kurz při zohlednění potřeb respondentů má za cíl zdokonalit jejich dovednost psaní v akademickém prostředí.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AI - Linguistics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    R - Projekt Ramcoveho programu EK

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    CASALC Review

  • ISSN

    1804-9435

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    6

  • Issue of the periodical within the volume

    1/2016-2017

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    94-101

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database