All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Emotinal development of preschool children and his stimulation

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F16%3A10336227" target="_blank" >RIV/00216208:11210/16:10336227 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Možnosti podpory emocionálního vývoje předškoláků

  • Original language description

    Přiměřeně rozvinuté emoce podporují osvojení sociálních dovedností, stejně jako výkonové aspekty fungování jedince. Podpora emocionálního vývoje předškolních dětí se naplňuje procesy stimulace (záměrné vytváření podnětů rozvíjejících prožitky dítěte) a regulace citových projevů a různých způsobů reagování, záměrné hledání a osvojování přiměřených projevů emocí. Prakticky to např. znamená navozovat různé situace, nabízet dětem podněty a vzory reagování, různé alternativy reagování a chování, seznamovat je s možnými důsledky jejich reagování, podporovat je v tom, aby se učily své emoce poznávat a rozlišovat jejich význam pro ně samotné a adekvátně je projevovat

  • Czech name

    Možnosti podpory emocionálního vývoje předškoláků

  • Czech description

    Přiměřeně rozvinuté emoce podporují osvojení sociálních dovedností, stejně jako výkonové aspekty fungování jedince. Podpora emocionálního vývoje předškolních dětí se naplňuje procesy stimulace (záměrné vytváření podnětů rozvíjejících prožitky dítěte) a regulace citových projevů a různých způsobů reagování, záměrné hledání a osvojování přiměřených projevů emocí. Prakticky to např. znamená navozovat různé situace, nabízet dětem podněty a vzory reagování, různé alternativy reagování a chování, seznamovat je s možnými důsledky jejich reagování, podporovat je v tom, aby se učily své emoce poznávat a rozlišovat jejich význam pro ně samotné a adekvátně je projevovat

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AN - Psychology

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Poradce ředitelky mateřské školy

  • ISSN

    1804-9745

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    6

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    6-13

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database