Emotinal development of preschool children and his stimulation
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F16%3A10336227" target="_blank" >RIV/00216208:11210/16:10336227 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Možnosti podpory emocionálního vývoje předškoláků
Original language description
Přiměřeně rozvinuté emoce podporují osvojení sociálních dovedností, stejně jako výkonové aspekty fungování jedince. Podpora emocionálního vývoje předškolních dětí se naplňuje procesy stimulace (záměrné vytváření podnětů rozvíjejících prožitky dítěte) a regulace citových projevů a různých způsobů reagování, záměrné hledání a osvojování přiměřených projevů emocí. Prakticky to např. znamená navozovat různé situace, nabízet dětem podněty a vzory reagování, různé alternativy reagování a chování, seznamovat je s možnými důsledky jejich reagování, podporovat je v tom, aby se učily své emoce poznávat a rozlišovat jejich význam pro ně samotné a adekvátně je projevovat
Czech name
Možnosti podpory emocionálního vývoje předškoláků
Czech description
Přiměřeně rozvinuté emoce podporují osvojení sociálních dovedností, stejně jako výkonové aspekty fungování jedince. Podpora emocionálního vývoje předškolních dětí se naplňuje procesy stimulace (záměrné vytváření podnětů rozvíjejících prožitky dítěte) a regulace citových projevů a různých způsobů reagování, záměrné hledání a osvojování přiměřených projevů emocí. Prakticky to např. znamená navozovat různé situace, nabízet dětem podněty a vzory reagování, různé alternativy reagování a chování, seznamovat je s možnými důsledky jejich reagování, podporovat je v tom, aby se učily své emoce poznávat a rozlišovat jejich význam pro ně samotné a adekvátně je projevovat
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Poradce ředitelky mateřské školy
ISSN
1804-9745
e-ISSN
—
Volume of the periodical
6
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
8
Pages from-to
6-13
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—