Propaganda as a Term Left Unattended within the Field of Cultural Production
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F18%3A10390629" target="_blank" >RIV/00216208:11210/18:10390629 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Propaganda jakožto opuštěný pojem v kulturním prostoru
Original language description
Studie shrnuje způsoby a postupy, jimiž byla akademicky zkoumána propaganda v průběhu 20. století až do současnosti. Shrnuje její různá pojetí, ale řeší především vztah k dalším kulturně politickým pojmům, především k ideologii, ale také k persvazi a performativitě. Načrtává způsoby, jimiž se propaganda projevuje v oblasti kulturní a jmenovitě pak filmové produkce.
Czech name
Propaganda jakožto opuštěný pojem v kulturním prostoru
Czech description
Studie shrnuje způsoby a postupy, jimiž byla akademicky zkoumána propaganda v průběhu 20. století až do současnosti. Shrnuje její různá pojetí, ale řeší především vztah k dalším kulturně politickým pojmům, především k ideologii, ale také k persvazi a performativitě. Načrtává způsoby, jimiž se propaganda projevuje v oblasti kulturní a jmenovitě pak filmové produkce.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50802 - Media and socio-cultural communication
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Film a dějiny 7: Propaganda
ISBN
978-80-87292-44-0
Number of pages of the result
13
Pages from-to
18-30
Number of pages of the book
450
Publisher name
Casablanca; Ústav pro studium totalitních režimů
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—