What are the benefits of online teaching (in comparison with the face-toface teaching) and how can be the good practices from teaching during the COVID-19 pandemic transferred into the face-to-face teaching?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11220%2F22%3A10451539" target="_blank" >RIV/00216208:11220/22:10451539 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=q81.jB-mab" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=q81.jB-mab</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
V čem distanční výuka předčí tu prezenční a jak konkrétně dobrou praxi z výuky během pandemie covidu-19 přenést do prezenční výuky?
Original language description
Na jaře 2020 zasáhlo Českou republiku první plošné uzavření škol a učitelé museli vyměnit svou prezenční výuku za tu distanční, kterou mnozí považovali za méně vhodnou. Cílem našeho textu je zanalyzovat zkušenost Právnické fakulty Univerzity Karlovy s distančním vzděláváním a pojmenovat ty aspekty on-line výuky, které se nám osvědčily do té míry, že dává smysl je zachovat i v prezenční výuce. Ukazujeme, jak konkrétně tyto aspekty do prezenční výuky zařadit, abychom učili posíleni o zkušenosti s výukou během pandemie.
Czech name
V čem distanční výuka předčí tu prezenční a jak konkrétně dobrou praxi z výuky během pandemie covidu-19 přenést do prezenční výuky?
Czech description
Na jaře 2020 zasáhlo Českou republiku první plošné uzavření škol a učitelé museli vyměnit svou prezenční výuku za tu distanční, kterou mnozí považovali za méně vhodnou. Cílem našeho textu je zanalyzovat zkušenost Právnické fakulty Univerzity Karlovy s distančním vzděláváním a pojmenovat ty aspekty on-line výuky, které se nám osvědčily do té míry, že dává smysl je zachovat i v prezenční výuce. Ukazujeme, jak konkrétně tyto aspekty do prezenční výuky zařadit, abychom učili posíleni o zkušenosti s výukou během pandemie.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50501 - Law
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2022
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Acta Iuridica Olomucensia [online]
ISSN
1805-9554
e-ISSN
1801-0288
Volume of the periodical
17
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
9
Pages from-to
144-152
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—