Corporate Culture of Czech a Slovak Firms: Compared to Firms of Other Surveyed Countries
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F12%3A10124515" target="_blank" >RIV/00216208:11230/12:10124515 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
—
Original language name
Corporate Culture of Czech a Slovak Firms: Compared to Firms of Other Surveyed Countries
Original language description
Zabývá se především současnou situací v českých a slovenských podnicích ve srovnání s podniky v ostatních zemích, účastnících se v mezinárodním projektu. Pojem "podniková kultura" byl definován jako vzájemné působení vztahu zaměstnanců k práci a pracovnímu prostředí a nastaveným pravidlům chování v podnicích. Postoje k práci a k pracovnímu prostředí byly měřeny indikátory standardně používanými ve výzkumech sociálního klimatu. Zahrnovaly vnímání práce, představy o ideální práci a hodnocení pracovních podmínek.
Czech name
—
Czech description
—
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AO - Sociology, demography
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Corporate Culture in Globalization
ISBN
978-4-8057-1326-6
Number of pages of the result
13
Pages from-to
165-177
Number of pages of the book
382
Publisher name
Chuo University Press
Place of publication
Tokyo
UT code for WoS chapter
—