Companies and Media Environment
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11240%2F05%3A00000620" target="_blank" >RIV/00216208:11240/05:00000620 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Firma a mediální prostředí
Original language description
Nástup nových médií vytváří komplexnější prostředí pro tvorbu poměrně sofistikovaných marketingových strategií na úrovni spojení individualizovaných zájmů a generalizované spotřeby. Spojují tím dříve neslučitelné formáty mediálního prostředí a sociální komunikace. Zakládají tak nové parametry vznikajícího evropského mediálního prostoru.
Czech name
Firma a mediální prostředí
Czech description
Nástup nových médií vytváří komplexnější prostředí pro tvorbu poměrně sofistikovaných marketingových strategií na úrovni spojení individualizovaných zájmů a generalizované spotřeby. Spojují tím dříve neslučitelné formáty mediálního prostředí a sociální komunikace. Zakládají tak nové parametry vznikajícího evropského mediálního prostoru.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AO - Sociology, demography
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Firma a konkurenční prostředí
ISBN
80-7302-096-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
15-20
Publisher name
Pef Mendlova ZLU Brno
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jan 1, 2005
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—