All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The development of children's reading in the home environments

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11240%2F12%3A10127968" target="_blank" >RIV/00216208:11240/12:10127968 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Rozvoj dětského čtenářství v rodině

  • Original language description

    Čtenářské návyky a vztah ke knize se formují již v předškolním věku a v tomto ohledu rodina stále představuje primární instituci v edukačním a socializačním mechanismu vývoje a rozvoje čtenářských návyků a vztahu ke knize. Příspěvek sleduje vliv sociokulturního zázemí rodiny na dětské čtenářství. Na datech z výzkumu Rodiče a výchova 2010 zkoumáme utváření čtenářských kompetencí dětí vyrůstajících v odlišném prostředí vysokoškolských a dělnických rodin. Analyzujeme, jak je utvářeno pro-čtenářské klima vrodině (dostupnost knih, čtenářství rodičů, interakce s dítětem) a jaký má dětské čtenářství vliv na školní prospěch na základní škole.

  • Czech name

    Rozvoj dětského čtenářství v rodině

  • Czech description

    Čtenářské návyky a vztah ke knize se formují již v předškolním věku a v tomto ohledu rodina stále představuje primární instituci v edukačním a socializačním mechanismu vývoje a rozvoje čtenářských návyků a vztahu ke knize. Příspěvek sleduje vliv sociokulturního zázemí rodiny na dětské čtenářství. Na datech z výzkumu Rodiče a výchova 2010 zkoumáme utváření čtenářských kompetencí dětí vyrůstajících v odlišném prostředí vysokoškolských a dělnických rodin. Analyzujeme, jak je utvářeno pro-čtenářské klima vrodině (dostupnost knih, čtenářství rodičů, interakce s dítětem) a jaký má dětské čtenářství vliv na školní prospěch na základní škole.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Dilemata sociální pedagogiky v postmoderním světě

  • ISBN

    978-80-87182-27-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    185-194

  • Publisher name

    Institut mezioborových studií Brno

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Apr 19, 2012

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article