All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Home Literacy Environment

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F18%3A10389918" target="_blank" >RIV/00216208:11410/18:10389918 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://pages.pedf.cuni.cz/konference-ctu/" target="_blank" >http://pages.pedf.cuni.cz/konference-ctu/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Rodinné čtenářské prostředí

  • Original language description

    Příspěvek cílí na rodinné čtenářské prostředí (Home Literacy Environment - HLE) a jeho význam pro rozvoj čtení u dětí. Shrneme základní poznatky mezinárodních výzkumů a srovnáme je s výstupy z rodičovských dotazníků získaných v rámci výzkumu Porozumění čtenému - typický vývoj a jeho rizika. Akcentovat budeme nejen vliv rodinného prostředí na výkon žáků ve čtenářských testech, ale zaměříme se také na zajímavé fenomény týkající se toho, kdo v rodině s dětmi čte nebo jaké dětské knihy sledované rodiny preferovaly.

  • Czech name

    Rodinné čtenářské prostředí

  • Czech description

    Příspěvek cílí na rodinné čtenářské prostředí (Home Literacy Environment - HLE) a jeho význam pro rozvoj čtení u dětí. Shrneme základní poznatky mezinárodních výzkumů a srovnáme je s výstupy z rodičovských dotazníků získaných v rámci výzkumu Porozumění čtenému - typický vývoj a jeho rizika. Akcentovat budeme nejen vliv rodinného prostředí na výkon žáků ve čtenářských testech, ale zaměříme se také na zajímavé fenomény týkající se toho, kdo v rodině s dětmi čte nebo jaké dětské knihy sledované rodiny preferovaly.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA13-20678S" target="_blank" >GA13-20678S: Reading comprehension - typical development and its risks</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů