All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

INTEGRATED EDUCATION IN CHEMISTRY

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F10%3A10080137" target="_blank" >RIV/00216208:11310/10:10080137 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Integrovaná výuka v chemickém vzdělávání

  • Original language description

    V souvislosti se zavedením Rámcových vzdělávacích programů (RVP) do praxe základních a středních škol se v didaktikách přírodovědných předmětů rozvinula hluboká diskuze nad možností integrované přírodovědné výuky. Učitelé přírodovědných předmětů (chemie,biologie, fyziky, geologie a dalších) byli postaveni před problém, jakým způsobem požadavek na obsahovou a metodickou integraci implementovat do školních vzdělávacích programů (ŠVP) jednotlivých škol. V roce 2009 byl na Katedře učitelství a didaktiky chemie Přírodovědecké fakulty zahájen rozsáhlý dotazníkový výzkum určený učitelům chemie na českých gymnáziích věnovaný problematice integrované výuky přírodovědných předmětů. V květnu roku 2010 bylo dotazníkové šetření ukončeno, výsledky zpracovány a následující řádky interpretují nejzajímavější z nich.

  • Czech name

    Integrovaná výuka v chemickém vzdělávání

  • Czech description

    V souvislosti se zavedením Rámcových vzdělávacích programů (RVP) do praxe základních a středních škol se v didaktikách přírodovědných předmětů rozvinula hluboká diskuze nad možností integrované přírodovědné výuky. Učitelé přírodovědných předmětů (chemie,biologie, fyziky, geologie a dalších) byli postaveni před problém, jakým způsobem požadavek na obsahovou a metodickou integraci implementovat do školních vzdělávacích programů (ŠVP) jednotlivých škol. V roce 2009 byl na Katedře učitelství a didaktiky chemie Přírodovědecké fakulty zahájen rozsáhlý dotazníkový výzkum určený učitelům chemie na českých gymnáziích věnovaný problematice integrované výuky přírodovědných předmětů. V květnu roku 2010 bylo dotazníkové šetření ukončeno, výsledky zpracovány a následující řádky interpretují nejzajímavější z nich.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Aktuální aspekty pregraduální přípravy a postgraduálního vzdělávání učitelů chemie

  • ISBN

    978-80-7368-426-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Ostravská univerzita

  • Place of publication

    Ostrava

  • Event location

    Trojanovice

  • Event date

    Sep 29, 2010

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article