INTEGRATED EDUCATION IN CHEMISTRY
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F10%3A10080137" target="_blank" >RIV/00216208:11310/10:10080137 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Integrovaná výuka v chemickém vzdělávání
Original language description
V souvislosti se zavedením Rámcových vzdělávacích programů (RVP) do praxe základních a středních škol se v didaktikách přírodovědných předmětů rozvinula hluboká diskuze nad možností integrované přírodovědné výuky. Učitelé přírodovědných předmětů (chemie,biologie, fyziky, geologie a dalších) byli postaveni před problém, jakým způsobem požadavek na obsahovou a metodickou integraci implementovat do školních vzdělávacích programů (ŠVP) jednotlivých škol. V roce 2009 byl na Katedře učitelství a didaktiky chemie Přírodovědecké fakulty zahájen rozsáhlý dotazníkový výzkum určený učitelům chemie na českých gymnáziích věnovaný problematice integrované výuky přírodovědných předmětů. V květnu roku 2010 bylo dotazníkové šetření ukončeno, výsledky zpracovány a následující řádky interpretují nejzajímavější z nich.
Czech name
Integrovaná výuka v chemickém vzdělávání
Czech description
V souvislosti se zavedením Rámcových vzdělávacích programů (RVP) do praxe základních a středních škol se v didaktikách přírodovědných předmětů rozvinula hluboká diskuze nad možností integrované přírodovědné výuky. Učitelé přírodovědných předmětů (chemie,biologie, fyziky, geologie a dalších) byli postaveni před problém, jakým způsobem požadavek na obsahovou a metodickou integraci implementovat do školních vzdělávacích programů (ŠVP) jednotlivých škol. V roce 2009 byl na Katedře učitelství a didaktiky chemie Přírodovědecké fakulty zahájen rozsáhlý dotazníkový výzkum určený učitelům chemie na českých gymnáziích věnovaný problematice integrované výuky přírodovědných předmětů. V květnu roku 2010 bylo dotazníkové šetření ukončeno, výsledky zpracovány a následující řádky interpretují nejzajímavější z nich.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Aktuální aspekty pregraduální přípravy a postgraduálního vzdělávání učitelů chemie
ISBN
978-80-7368-426-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
—
Publisher name
Ostravská univerzita
Place of publication
Ostrava
Event location
Trojanovice
Event date
Sep 29, 2010
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—