All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Czech "mall junkies": qualitative methods and their use in children and youth geographies

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F10%3A10080519" target="_blank" >RIV/00216208:11310/10:10080519 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Čeští "mall junkies": kvalitativní metody a jejich využití v geografii dětí a mládeže

  • Original language description

    Zejména v druhé polovině devadesátých let 20. století zaznamenáváme také dynamický vývoj v oblasti nakupování a spotřebitelského chování české společnosti obecně. Musíme si uvědomit, že v krátké době cca 15ti let přeskočila česká společnost zhruba 50 letpozvolného vývoje nákupního chování tak, jak probíhalo ve vyspělých zemích. Tato skokovitá změna nemohla neovlivnit spotřebitelské chování deformované předchozím vývojem nákupních zvyklostí pod komunistickým režimem. Současná spotřeba a nákupní chováníse pak stává plně globalizovanou a nakupování dnes představuje i jistou formu trávení volného času.

  • Czech name

    Čeští "mall junkies": kvalitativní metody a jejich využití v geografii dětí a mládeže

  • Czech description

    Zejména v druhé polovině devadesátých let 20. století zaznamenáváme také dynamický vývoj v oblasti nakupování a spotřebitelského chování české společnosti obecně. Musíme si uvědomit, že v krátké době cca 15ti let přeskočila česká společnost zhruba 50 letpozvolného vývoje nákupního chování tak, jak probíhalo ve vyspělých zemích. Tato skokovitá změna nemohla neovlivnit spotřebitelské chování deformované předchozím vývojem nákupních zvyklostí pod komunistickým režimem. Současná spotřeba a nákupní chováníse pak stává plně globalizovanou a nakupování dnes představuje i jistou formu trávení volného času.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    DE - Earth magnetism, geodesy, geography

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GP205%2F08%2FP190" target="_blank" >GP205/08/P190: Geography and retailing: the phenomenon of shopping in a post-communist society and space</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Geografie pro život ve 21. století: Sborník příspěvků z XXII. sjezdu České geografické společnosti pořádaného Ostravskou univerzitou v Ostravě 31. srpna - 3. září 2010

  • ISBN

    978-80-7368-903-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Ostravská Univerzita

  • Place of publication

    Ostrava

  • Event location

    Ostrava

  • Event date

    Aug 31, 2010

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article