Czech "mall junkies": qualitative methods and their use in children and youth geographies
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F10%3A10080519" target="_blank" >RIV/00216208:11310/10:10080519 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Čeští "mall junkies": kvalitativní metody a jejich využití v geografii dětí a mládeže
Original language description
Zejména v druhé polovině devadesátých let 20. století zaznamenáváme také dynamický vývoj v oblasti nakupování a spotřebitelského chování české společnosti obecně. Musíme si uvědomit, že v krátké době cca 15ti let přeskočila česká společnost zhruba 50 letpozvolného vývoje nákupního chování tak, jak probíhalo ve vyspělých zemích. Tato skokovitá změna nemohla neovlivnit spotřebitelské chování deformované předchozím vývojem nákupních zvyklostí pod komunistickým režimem. Současná spotřeba a nákupní chováníse pak stává plně globalizovanou a nakupování dnes představuje i jistou formu trávení volného času.
Czech name
Čeští "mall junkies": kvalitativní metody a jejich využití v geografii dětí a mládeže
Czech description
Zejména v druhé polovině devadesátých let 20. století zaznamenáváme také dynamický vývoj v oblasti nakupování a spotřebitelského chování české společnosti obecně. Musíme si uvědomit, že v krátké době cca 15ti let přeskočila česká společnost zhruba 50 letpozvolného vývoje nákupního chování tak, jak probíhalo ve vyspělých zemích. Tato skokovitá změna nemohla neovlivnit spotřebitelské chování deformované předchozím vývojem nákupních zvyklostí pod komunistickým režimem. Současná spotřeba a nákupní chováníse pak stává plně globalizovanou a nakupování dnes představuje i jistou formu trávení volného času.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
DE - Earth magnetism, geodesy, geography
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GP205%2F08%2FP190" target="_blank" >GP205/08/P190: Geography and retailing: the phenomenon of shopping in a post-communist society and space</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Geografie pro život ve 21. století: Sborník příspěvků z XXII. sjezdu České geografické společnosti pořádaného Ostravskou univerzitou v Ostravě 31. srpna - 3. září 2010
ISBN
978-80-7368-903-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
—
Publisher name
Ostravská Univerzita
Place of publication
Ostrava
Event location
Ostrava
Event date
Aug 31, 2010
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—