All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Retail in transformation: changes in the spatial structure and preferences

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F11%3A10105338" target="_blank" >RIV/00216208:11310/11:10105338 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Maloobchod v transformaci: změny prostorové struktury a preferencí

  • Original language description

    Devadesátá léta minulého století přinesla české společnosti celou řadu zásadních společenských a hospodářských změn. Mezi nejvýznamnější patřila bezesporu demokratizace společnosti a návrat k tržnímu hospodářství a soukromému podnikání. Vývoj obchodníhosektoru v České republice je v posledních letech velmi bouřlivý. Roste nejen počet nových obchodních jednotek, ale současně se zvyšuje obliba spíše velkoplošných obchodních konceptů. V rámci geografie pak roste úloha specifického odvětví - geografie maloobchodu, jež bylo dříve spíše zanedbáváno. Vzhledem k tomu, že nakupování a spotřeba patří k běžným každodenním činnostem každého z nás, je jasné, že této činnosti musí být věnován také náležitý prostor ve výuce geografie.

  • Czech name

    Maloobchod v transformaci: změny prostorové struktury a preferencí

  • Czech description

    Devadesátá léta minulého století přinesla české společnosti celou řadu zásadních společenských a hospodářských změn. Mezi nejvýznamnější patřila bezesporu demokratizace společnosti a návrat k tržnímu hospodářství a soukromému podnikání. Vývoj obchodníhosektoru v České republice je v posledních letech velmi bouřlivý. Roste nejen počet nových obchodních jednotek, ale současně se zvyšuje obliba spíše velkoplošných obchodních konceptů. V rámci geografie pak roste úloha specifického odvětví - geografie maloobchodu, jež bylo dříve spíše zanedbáváno. Vzhledem k tomu, že nakupování a spotřeba patří k běžným každodenním činnostem každého z nás, je jasné, že této činnosti musí být věnován také náležitý prostor ve výuce geografie.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Geografické rozhledy

  • ISSN

    1210-3004

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    21

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    2

  • Pages from-to

    11-12

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database