Microcomputer based laboratory - concept of activity with inquiry based science education elements
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F13%3A10192064" target="_blank" >RIV/00216208:11310/13:10192064 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Koncepce úlohy pro školní měřicí systém s využitím prvků badatelsky orientovaného vyučování
Original language description
Příspěvek podrobně popisuje nový koncept přípravy a přípravu nových aktivit s využitím školních měřicích systémů a prvků badatelsky orientovaného vyučování a POE (predict-observe-explain) přístupu. Koncept, aktivity a nové pracovní listy byly zpracoványv rámci EU projektu COMBLAB. Pro vedení výuky byla navržena odlišná didaktická sekvence motivace, problém - teoretický princip - návrh experimentu - předpověď výsledků - realizace experimentu a sběr dat a jejich sledování - vyhodnocení dat - prezentace výsledků na rozdíl od tradiční teoretický úvod-postup práce (aneb přesně proveď, co je napsáno v postupu) - vyhodnoť data (opět dle popsaného postupu)-závěr ("jak to vyšlo..."). Důraz je kladen na motivaci žáků, spojitost s problémy každodenního života amultidisciplinaritu, pracovní listy tak kombinují nutnost zvládnout a chápat principy a poznatky všech přírodovědných předmětů, tedy fyziky, chemie, biologie a případně matematiky. Vytvořené pracovní listy tak respektují požadavky některý
Czech name
Koncepce úlohy pro školní měřicí systém s využitím prvků badatelsky orientovaného vyučování
Czech description
Příspěvek podrobně popisuje nový koncept přípravy a přípravu nových aktivit s využitím školních měřicích systémů a prvků badatelsky orientovaného vyučování a POE (predict-observe-explain) přístupu. Koncept, aktivity a nové pracovní listy byly zpracoványv rámci EU projektu COMBLAB. Pro vedení výuky byla navržena odlišná didaktická sekvence motivace, problém - teoretický princip - návrh experimentu - předpověď výsledků - realizace experimentu a sběr dat a jejich sledování - vyhodnocení dat - prezentace výsledků na rozdíl od tradiční teoretický úvod-postup práce (aneb přesně proveď, co je napsáno v postupu) - vyhodnoť data (opět dle popsaného postupu)-závěr ("jak to vyšlo..."). Důraz je kladen na motivaci žáků, spojitost s problémy každodenního života amultidisciplinaritu, pracovní listy tak kombinují nutnost zvládnout a chápat principy a poznatky všech přírodovědných předmětů, tedy fyziky, chemie, biologie a případně matematiky. Vytvořené pracovní listy tak respektují požadavky některý
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Súčasnosť a perspektívy didaktiky chémie III
ISBN
978-80-557-0546-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
90-96
Publisher name
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
Place of publication
Banská Bystrica
Event location
Donovaly, Slovensko
Event date
May 29, 2013
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—