Place and brand: place branding and problems of its conceptualisation
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F16%3A10325717" target="_blank" >RIV/00216208:11310/16:10325717 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Místo a značka: place branding a problémy jeho konceptualizace
Original language description
Marketingové postupy se dnes stále častěji uplatňují kromě zboží a služeb také na místo. Prostřednictvím jednoho z těchto postupů - place brandingu - se místa zviditelňují, vylepšují se jejich image a posilují identity s cílem zvýšit jejich atraktivitu pro návštěvníky, investory i obyvatele. Nově se formující disciplína place brandingu ovšem čelí řadě problémů spojených především s povahou místa. Článek založený na rešerši vybrané literatury stručně představuje a diskutuje koncept place brandingu a následně se zaměřuje na diskusi zmiňovaných problémů a jejich možných řešení.
Czech name
Místo a značka: place branding a problémy jeho konceptualizace
Czech description
Marketingové postupy se dnes stále častěji uplatňují kromě zboží a služeb také na místo. Prostřednictvím jednoho z těchto postupů - place brandingu - se místa zviditelňují, vylepšují se jejich image a posilují identity s cílem zvýšit jejich atraktivitu pro návštěvníky, investory i obyvatele. Nově se formující disciplína place brandingu ovšem čelí řadě problémů spojených především s povahou místa. Článek založený na rešerši vybrané literatury stručně představuje a diskutuje koncept place brandingu a následně se zaměřuje na diskusi zmiňovaných problémů a jejich možných řešení.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AB - History
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GBP410%2F12%2FG113" target="_blank" >GBP410/12/G113: Historical Geography Research Centre</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Informace České geografické společnosti
ISSN
1213-1075
e-ISSN
—
Volume of the periodical
35
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
16
Pages from-to
1-16
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—