All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Place and brand: place branding and problems of its conceptualisation

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F16%3A10325717" target="_blank" >RIV/00216208:11310/16:10325717 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Místo a značka: place branding a problémy jeho konceptualizace

  • Original language description

    Marketingové postupy se dnes stále častěji uplatňují kromě zboží a služeb také na místo. Prostřednictvím jednoho z těchto postupů - place brandingu - se místa zviditelňují, vylepšují se jejich image a posilují identity s cílem zvýšit jejich atraktivitu pro návštěvníky, investory i obyvatele. Nově se formující disciplína place brandingu ovšem čelí řadě problémů spojených především s povahou místa. Článek založený na rešerši vybrané literatury stručně představuje a diskutuje koncept place brandingu a následně se zaměřuje na diskusi zmiňovaných problémů a jejich možných řešení.

  • Czech name

    Místo a značka: place branding a problémy jeho konceptualizace

  • Czech description

    Marketingové postupy se dnes stále častěji uplatňují kromě zboží a služeb také na místo. Prostřednictvím jednoho z těchto postupů - place brandingu - se místa zviditelňují, vylepšují se jejich image a posilují identity s cílem zvýšit jejich atraktivitu pro návštěvníky, investory i obyvatele. Nově se formující disciplína place brandingu ovšem čelí řadě problémů spojených především s povahou místa. Článek založený na rešerši vybrané literatury stručně představuje a diskutuje koncept place brandingu a následně se zaměřuje na diskusi zmiňovaných problémů a jejich možných řešení.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AB - History

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GBP410%2F12%2FG113" target="_blank" >GBP410/12/G113: Historical Geography Research Centre</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Informace České geografické společnosti

  • ISSN

    1213-1075

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    35

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    16

  • Pages from-to

    1-16

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database