All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Evaluation of internet place branding quality in Czech republic regions

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43310%2F19%3A43915489" target="_blank" >RIV/62156489:43310/19:43915489 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.icabr.com/respo/respo_2018.pdf" target="_blank" >http://www.icabr.com/respo/respo_2018.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Hodnocení kvality place brandingu krajů ČR v internetovém prostředí

  • Original language description

    Tento příspěvek se zabývá propagačními koncepty, zaměřené na územní celky. V úvodu se zabývá základním popisem marketingu, brandingu a place marketingu a rozdíly mezi nimi. Následně je do větších detailů rozebrán place branding. A to především hlavními vlastnostmi, který by měl mít každý brand, dále základními stavebními kameny a závěr kapitoly place brandingu se zaměřuje na jeho cílové skupiny. Dále se čtenář ještě dozví o základech používání internetu a sociálních sítí v marketingu a brandingu. Na konci příspěvku jsou uvedeny příklady dobré praxe evropského place brandingu, v porovnání s českými regiony a městy.

  • Czech name

    Hodnocení kvality place brandingu krajů ČR v internetovém prostředí

  • Czech description

    Tento příspěvek se zabývá propagačními koncepty, zaměřené na územní celky. V úvodu se zabývá základním popisem marketingu, brandingu a place marketingu a rozdíly mezi nimi. Následně je do větších detailů rozebrán place branding. A to především hlavními vlastnostmi, který by měl mít každý brand, dále základními stavebními kameny a závěr kapitoly place brandingu se zaměřuje na jeho cílové skupiny. Dále se čtenář ještě dozví o základech používání internetu a sociálních sítí v marketingu a brandingu. Na konci příspěvku jsou uvedeny příklady dobré praxe evropského place brandingu, v porovnání s českými regiony a městy.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Region in the development of society 2018: Proceedings of the international scientific conference

  • ISBN

    978-80-7509-658-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    15

  • Pages from-to

    572-586

  • Publisher name

    Mendelova univerzita v Brně

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Oct 18, 2018

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article