Evaluation of internet place branding quality in Czech republic regions
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43310%2F19%3A43915489" target="_blank" >RIV/62156489:43310/19:43915489 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.icabr.com/respo/respo_2018.pdf" target="_blank" >http://www.icabr.com/respo/respo_2018.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Hodnocení kvality place brandingu krajů ČR v internetovém prostředí
Original language description
Tento příspěvek se zabývá propagačními koncepty, zaměřené na územní celky. V úvodu se zabývá základním popisem marketingu, brandingu a place marketingu a rozdíly mezi nimi. Následně je do větších detailů rozebrán place branding. A to především hlavními vlastnostmi, který by měl mít každý brand, dále základními stavebními kameny a závěr kapitoly place brandingu se zaměřuje na jeho cílové skupiny. Dále se čtenář ještě dozví o základech používání internetu a sociálních sítí v marketingu a brandingu. Na konci příspěvku jsou uvedeny příklady dobré praxe evropského place brandingu, v porovnání s českými regiony a městy.
Czech name
Hodnocení kvality place brandingu krajů ČR v internetovém prostředí
Czech description
Tento příspěvek se zabývá propagačními koncepty, zaměřené na územní celky. V úvodu se zabývá základním popisem marketingu, brandingu a place marketingu a rozdíly mezi nimi. Následně je do větších detailů rozebrán place branding. A to především hlavními vlastnostmi, který by měl mít každý brand, dále základními stavebními kameny a závěr kapitoly place brandingu se zaměřuje na jeho cílové skupiny. Dále se čtenář ještě dozví o základech používání internetu a sociálních sítí v marketingu a brandingu. Na konci příspěvku jsou uvedeny příklady dobré praxe evropského place brandingu, v porovnání s českými regiony a městy.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Region in the development of society 2018: Proceedings of the international scientific conference
ISBN
978-80-7509-658-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
15
Pages from-to
572-586
Publisher name
Mendelova univerzita v Brně
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Oct 18, 2018
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—