All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Current State and Prospects of Didactics of Chemistry

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F16%3A10333566" target="_blank" >RIV/00216208:11310/16:10333566 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/62690094:18470/16:50005420

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Současný stav a perspektivy didaktiky chemie

  • Original language description

    Tento příspěvek prezentuje stav a vývoj didaktiky chemie v posledních dvaceti letech, včetně přehledu a analýzy vědeckých problémů, které jsou v rámci této disciplíny řešeny. Uvádí srovnání jednotlivých částí didaktiky chemie s didaktikami jiných oborů, vztahy k měnícímu se charakteru přírodních a společenských věd a vlivu tohoto vývoje na didaktiku chemie, tj multidisciplinární, interdisciplinární a transdisciplinární propojení oborů. Na rozvoj didaktik jednotlivých oborů, včetně chemie má důležitý vliv i vzdělávací politika ČR a EU. Klíčové body dalšího vývoje didaktiky chemie jsou charakterizovány na základě této analýzy; týkají se především prohlubování jejího teoretického základu, dostatečné publikační platformy a rozšíření komunikace mezi didaktiky různých oborů v ČR i v zahraničí s cílem dosáhnout konceptuálního provázání a řešení společných problémů na transdidaktické úrovni.

  • Czech name

    Současný stav a perspektivy didaktiky chemie

  • Czech description

    Tento příspěvek prezentuje stav a vývoj didaktiky chemie v posledních dvaceti letech, včetně přehledu a analýzy vědeckých problémů, které jsou v rámci této disciplíny řešeny. Uvádí srovnání jednotlivých částí didaktiky chemie s didaktikami jiných oborů, vztahy k měnícímu se charakteru přírodních a společenských věd a vlivu tohoto vývoje na didaktiku chemie, tj multidisciplinární, interdisciplinární a transdisciplinární propojení oborů. Na rozvoj didaktik jednotlivých oborů, včetně chemie má důležitý vliv i vzdělávací politika ČR a EU. Klíčové body dalšího vývoje didaktiky chemie jsou charakterizovány na základě této analýzy; týkají se především prohlubování jejího teoretického základu, dostatečné publikační platformy a rozšíření komunikace mezi didaktiky různých oborů v ČR i v zahraničí s cílem dosáhnout konceptuálního provázání a řešení společných problémů na transdidaktické úrovni.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Biológia, ekológia, chémia

  • ISSN

    1338-1024

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    20

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    9-15

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database