Didactics in vocational education in the Czech Republic - current situation and perspectives
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F21%3A43920893" target="_blank" >RIV/62156489:43670/21:43920893 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/00216224:14410/21:00122489
Result on the web
<a href="https://doi.org/10.11118/lifele20211102147" target="_blank" >https://doi.org/10.11118/lifele20211102147</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.11118/lifele20211102147" target="_blank" >10.11118/lifele20211102147</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Oborové didaktiky v odborném vzdělávání v České republice - aktuální stav a perspektivy
Original language description
Předložená přehledová studie je zaměřena na aktuální stav a vývoj didaktik v odborném vzdělávání v České republice. Cílem studie je zhodnotit aktuální stav didaktik odborných předmětů a didaktiky praktického vyučování na středních školách v podmínkách České republiky s přesahem na Slovensko a naznačit další možný vývoj této širší oborové didaktiky. V první části jsme vymezili diskurz řešené problematiky. Druhá část je věnována analýze stavu rozpracovanosti jednotlivých skupin oborových didaktik v odborném vzdělávání. Třetí část je zaměřena na možné perspektivy vývoje dotčených oborových didaktik.
Czech name
Oborové didaktiky v odborném vzdělávání v České republice - aktuální stav a perspektivy
Czech description
Předložená přehledová studie je zaměřena na aktuální stav a vývoj didaktik v odborném vzdělávání v České republice. Cílem studie je zhodnotit aktuální stav didaktik odborných předmětů a didaktiky praktického vyučování na středních školách v podmínkách České republiky s přesahem na Slovensko a naznačit další možný vývoj této širší oborové didaktiky. V první části jsme vymezili diskurz řešené problematiky. Druhá část je věnována analýze stavu rozpracovanosti jednotlivých skupin oborových didaktik v odborném vzdělávání. Třetí část je zaměřena na možné perspektivy vývoje dotčených oborových didaktik.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Lifelong Learning - Celoživotní vzdělávání
ISSN
1804-526X
e-ISSN
—
Volume of the periodical
11
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
25
Pages from-to
147-171
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—