All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Vocational Education and Didactics - Status and Perspectives

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F24%3A73625328" target="_blank" >RIV/61989592:15410/24:73625328 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://tvv-journal.upol.cz/pdfs/tvv/2024/01/03.pdf" target="_blank" >https://tvv-journal.upol.cz/pdfs/tvv/2024/01/03.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2024.006" target="_blank" >10.5507/tvv.2024.006</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Odborné vzdělávání a oborové didaktiky - stav a perspektivy

  • Original language description

    Předložená přehledová studie je zaměřena na aktuální stav a vývoj didaktik v odborném vzdělávání v České republice. Cílem studie je zhodnotit aktuální stav didaktik odborných předmětů a didaktiky praktického vyučování na středních školách v podmínkách České republiky a naznačit další možný vývoj těchto didaktiky ve změnách, které jsou poznamenány digitalizací průmyslu obchodu a služeb, tedy odvětvích pro které střední odborné školy připravují své absolventy. V první části je vymezen diskurs řešené problematiky. Druhá část je pak věnována analýze stavu rozpracovanosti jednotlivých skupin oborových didaktik v odborném vzdělávání. Poslední část je zaměřena na možné perspektivy vývoje dotčených oborových didaktik.

  • Czech name

    Odborné vzdělávání a oborové didaktiky - stav a perspektivy

  • Czech description

    Předložená přehledová studie je zaměřena na aktuální stav a vývoj didaktik v odborném vzdělávání v České republice. Cílem studie je zhodnotit aktuální stav didaktik odborných předmětů a didaktiky praktického vyučování na středních školách v podmínkách České republiky a naznačit další možný vývoj těchto didaktiky ve změnách, které jsou poznamenány digitalizací průmyslu obchodu a služeb, tedy odvětvích pro které střední odborné školy připravují své absolventy. V první části je vymezen diskurs řešené problematiky. Druhá část je pak věnována analýze stavu rozpracovanosti jednotlivých skupin oborových didaktik v odborném vzdělávání. Poslední část je zaměřena na možné perspektivy vývoje dotčených oborových didaktik.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2024

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Trendy ve vzdělávání

  • ISSN

    1805-8949

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    17

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    30-36

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database