Current Interactive Methods in Teaching Chemistry at the ISCED 2
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F18%3A10388521" target="_blank" >RIV/00216208:11310/18:10388521 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Současné interaktivní metody výuky chemie na úrovni ISCED 2
Original language description
Současné chemické vzdělávání řeší problémy související s určováním obsahu učiva a vzdělávací strategie, která by odpovídala současným vzdělávacím požadavkům. Hlavní požadavky jsou, aby byl obsah učiva aktuální, spojený s praxí, ochranou životního prostředí a jinými aspekty současného života, stejně jako s aktivizujícími vzdělávacími strategiemi souvisejícími se zájmem a motivací žáků. Různé formy interaktivního vzdělávání tyto požadavky do značné míry splňují. Naším cílem je tedy vytvořit a ověřit program interaktivního kurzu chemie pro základní školy na základě charakteristik interaktivního vzdělávání spojeného s ICT. Tento program by se měl realizovat pomocí vzdělávací webové stránky a měl by splňovat současné požadavky, které se kladou na přírodovědné vzdělávání na úrovni ISCED 2. Toto téma je aktuální vzhledem k současnému nedostatku interaktivních kurzů chemie. Příspěvek ukazuje vybrané formy interaktivního chemického vzdělávání, které používáme v kurzu chemie na úrovni základního vzdělávání, a způsob, jak je aplikovat.
Czech name
Současné interaktivní metody výuky chemie na úrovni ISCED 2
Czech description
Současné chemické vzdělávání řeší problémy související s určováním obsahu učiva a vzdělávací strategie, která by odpovídala současným vzdělávacím požadavkům. Hlavní požadavky jsou, aby byl obsah učiva aktuální, spojený s praxí, ochranou životního prostředí a jinými aspekty současného života, stejně jako s aktivizujícími vzdělávacími strategiemi souvisejícími se zájmem a motivací žáků. Různé formy interaktivního vzdělávání tyto požadavky do značné míry splňují. Naším cílem je tedy vytvořit a ověřit program interaktivního kurzu chemie pro základní školy na základě charakteristik interaktivního vzdělávání spojeného s ICT. Tento program by se měl realizovat pomocí vzdělávací webové stránky a měl by splňovat současné požadavky, které se kladou na přírodovědné vzdělávání na úrovni ISCED 2. Toto téma je aktuální vzhledem k současnému nedostatku interaktivních kurzů chemie. Příspěvek ukazuje vybrané formy interaktivního chemického vzdělávání, které používáme v kurzu chemie na úrovni základního vzdělávání, a způsob, jak je aplikovat.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Aktuálne problémy dizertačných prác v teórii prírodovedného vzdelávania
ISBN
978-80-568-0107-9
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Number of pages
7
Pages from-to
53-59
Publisher name
Trnavská univerzita v Trnavě, Pedagogická fakulta, katedra chemie
Place of publication
Trnava
Event location
Trnava
Event date
Oct 17, 2017
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—