All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Application of Interactive Methods and Resources in Teaching Chemistry at the ISCED 2

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F18%3A10388835" target="_blank" >RIV/00216208:11310/18:10388835 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.didsciplus.cz/anglictina/DidSciPlus2018.pdf" target="_blank" >http://www.didsciplus.cz/anglictina/DidSciPlus2018.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Využití interaktivních metod a prostředků ve výuce chemie na úrovni ISCED 2

  • Original language description

    Současné chemické vzdělávání řeší problémy spojené především se stanovením obsahu učiva, který bude odborně správný, přiměřeně rozsáhlý a zároveň spojený s aktuálními aspekty života současné společnosti, a problémy strategie výuky, která bude podněcovat zájem a zaujetí žáků pro přírodní vědy. Naším cílem je proto vytvořit a ověřit interaktivní kurz chemie s adekvátním obsahem pro úroveň základní školy (ISCED 2) spojený s ICT, který bude realizován prostřednictvím vzdělávací webové stránky. V první části příspěvku jsou popsány vybrané způsoby interaktivní výuky chemie podporující zvýšení kognitivní aktivity žáků a účinnosti učebního procesu s využitím ICT. Ve druhé části je pak charakterizován vytvořený kurz chemie a uvedeny možné způsoby aplikace interaktivní výuky v tomto kurzu. Webová stránka kurzu bude postupně pilotně ověřována ve školní praxi a nakonec upravena do finální podoby pro využití ve výuce chemie na základní škole.

  • Czech name

    Využití interaktivních metod a prostředků ve výuce chemie na úrovni ISCED 2

  • Czech description

    Současné chemické vzdělávání řeší problémy spojené především se stanovením obsahu učiva, který bude odborně správný, přiměřeně rozsáhlý a zároveň spojený s aktuálními aspekty života současné společnosti, a problémy strategie výuky, která bude podněcovat zájem a zaujetí žáků pro přírodní vědy. Naším cílem je proto vytvořit a ověřit interaktivní kurz chemie s adekvátním obsahem pro úroveň základní školy (ISCED 2) spojený s ICT, který bude realizován prostřednictvím vzdělávací webové stránky. V první části příspěvku jsou popsány vybrané způsoby interaktivní výuky chemie podporující zvýšení kognitivní aktivity žáků a účinnosti učebního procesu s využitím ICT. Ve druhé části je pak charakterizován vytvořený kurz chemie a uvedeny možné způsoby aplikace interaktivní výuky v tomto kurzu. Webová stránka kurzu bude postupně pilotně ověřována ve školní praxi a nakonec upravena do finální podoby pro využití ve výuce chemie na základní škole.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    DidSci Plus – Research in Didactics of Science PLUS

  • ISBN

    978-80-7444-065-6

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    357-363

  • Publisher name

    Charles University, Faculty of Science, 2018

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Praha

  • Event date

    Jun 25, 2018

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article