All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Aspects of Inquiry Based Science Education and an Attraction of Topic

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F18%3A10388853" target="_blank" >RIV/00216208:11310/18:10388853 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.didsciplus.cz/anglictina/DidSciPlus2018.pdf" target="_blank" >http://www.didsciplus.cz/anglictina/DidSciPlus2018.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Aspekty badatelsky orientované výuky a atraktivity tématu

  • Original language description

    Článek diskutuje efektivitu tzv. badatelsky orientované výuky (BOV) voblasti přírodních věd, zejména v chemii. V první části poskytuje přehled publikovaných odborných textů zabývajících se BOV a jsou diskutovány argumenty pro zavádění BOV včetně kritického pohledu. Pozornost je zaměřena především na vliv výběru atraktivníhotématu v běžném typu výuky v porovnání sBOV a vliv na osvojování nových znalostí a na vzrůstající oblíbenost výuky přírodních věd. V závěru je popsán navrhovaný kvalitativní pedagogický experiment u žáků na gymnáziích s použitím vytvořených učebních materiálů.

  • Czech name

    Aspekty badatelsky orientované výuky a atraktivity tématu

  • Czech description

    Článek diskutuje efektivitu tzv. badatelsky orientované výuky (BOV) voblasti přírodních věd, zejména v chemii. V první části poskytuje přehled publikovaných odborných textů zabývajících se BOV a jsou diskutovány argumenty pro zavádění BOV včetně kritického pohledu. Pozornost je zaměřena především na vliv výběru atraktivníhotématu v běžném typu výuky v porovnání sBOV a vliv na osvojování nových znalostí a na vzrůstající oblíbenost výuky přírodních věd. V závěru je popsán navrhovaný kvalitativní pedagogický experiment u žáků na gymnáziích s použitím vytvořených učebních materiálů.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    DidSci Plus – Research in Didactics of Science PLUS

  • ISBN

    978-80-7444-065-6

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    107-112

  • Publisher name

    Charles University, Faculty of Science, 2018

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Praha

  • Event date

    Jun 25, 2018

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article