Results of a pedagogical experiment to verify the role of motivation in different types of chemistry teaching approaches
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F20%3A10411193" target="_blank" >RIV/00216208:11310/20:10411193 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://icds.ujs.sk/sk/publika%C4%8Dn%C3%A9-v%C3%BDstupy.html" target="_blank" >http://icds.ujs.sk/sk/publika%C4%8Dn%C3%A9-v%C3%BDstupy.html</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Výsledky pedagogického experimentu k ověření role motivace v různých typech přístupů k výuce chemie
Original language description
Badatelsky orientovaná výuka (BOV) je jedním z didaktických přístupů k výuce chemie, který má své klady a zápory. Dalo by se zamezit negativům BOV začleněním pouze některých prvků BOV do tradičního konvenčního způsobu výuky? Byla realizována dílčí část pedagogického experimentu s kontrolní a experimentální skupinou žáků. Po výuce prvních dvou témat a testování v didaktickém posttestu 1 a 2 se zatím ukazuje, že úroveň vědomostí a dovedností žáků vyučovaných BOV byla shodná jako u žáků vyučovaných tradičním způsobem s posílenou motivací atraktivním tématem.
Czech name
Výsledky pedagogického experimentu k ověření role motivace v různých typech přístupů k výuce chemie
Czech description
Badatelsky orientovaná výuka (BOV) je jedním z didaktických přístupů k výuce chemie, který má své klady a zápory. Dalo by se zamezit negativům BOV začleněním pouze některých prvků BOV do tradičního konvenčního způsobu výuky? Byla realizována dílčí část pedagogického experimentu s kontrolní a experimentální skupinou žáků. Po výuce prvních dvou témat a testování v didaktickém posttestu 1 a 2 se zatím ukazuje, že úroveň vědomostí a dovedností žáků vyučovaných BOV byla shodná jako u žáků vyučovaných tradičním způsobem s posílenou motivací atraktivním tématem.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
15. Medzinárodná konferencija študentov doktorandského štúdia v oblasti teórie prírodovedného vzdelavania (Zborník príspevkov)
ISBN
978-80-8122-349-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
34-41
Publisher name
Univerzita J. Selyeho – Pedagogická fakulta, Komárno, Slovenská republika
Place of publication
Komárno
Event location
Komárno
Event date
Nov 22, 2019
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—