All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Inquiry-based teaching of physical geography

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F15%3A43889429" target="_blank" >RIV/60076658:12410/15:43889429 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://chamo.kis3g.sk/lib/item?id=chamo:10690810&theme=snk" target="_blank" >https://chamo.kis3g.sk/lib/item?id=chamo:10690810&theme=snk</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Badatelsky orientované vyučování fyzického zeměpisu

  • Original language description

    Příspěvek je zacílen na implementaci a rozšíření témat a metodických postupů badatelsky orientovaného vyučování (BOV) v rámci terénní výuky fyzického zeměpisu. BOV obecně umožňuje práci žáků v reálném prostředí a za použití vědeckých postupů simulujícíchskutečnou vědeckou práci a při správném výběru obsahu učiva vede k efektivnějšímu pochopení probírané látky a má značný potenciál zatraktivnit pro žáky přírodní vědy (Janoušková et al. 2008, Papáček 2010c). Zařazení metodických postupů badatelsky orientovaného vyučování do výuky fyzického zeměpisu představuje vhodný prostředek pro zvýšení motivace žáků skrze vylepšení forem a způsobů výuky, zvýšení atraktivnosti hodin a motivace samotných žáků/studentů k výuce a zájmu o obor.

  • Czech name

    Badatelsky orientované vyučování fyzického zeměpisu

  • Czech description

    Příspěvek je zacílen na implementaci a rozšíření témat a metodických postupů badatelsky orientovaného vyučování (BOV) v rámci terénní výuky fyzického zeměpisu. BOV obecně umožňuje práci žáků v reálném prostředí a za použití vědeckých postupů simulujícíchskutečnou vědeckou práci a při správném výběru obsahu učiva vede k efektivnějšímu pochopení probírané látky a má značný potenciál zatraktivnit pro žáky přírodní vědy (Janoušková et al. 2008, Papáček 2010c). Zařazení metodických postupů badatelsky orientovaného vyučování do výuky fyzického zeměpisu představuje vhodný prostředek pro zvýšení motivace žáků skrze vylepšení forem a způsobů výuky, zvýšení atraktivnosti hodin a motivace samotných žáků/studentů k výuce a zájmu o obor.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Bádateľské aktivity vo vzdelávaní. Zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie

  • ISBN

    978-80-8118-142-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    16

  • Pages from-to

    117-132

  • Publisher name

    Štátny pedagogický ústav

  • Place of publication

    Bratislava

  • Event location

    Slovensko

  • Event date

    Jun 25, 2015

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article