All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Role of pupils' motivation in inquiry based science education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F20%3A10416136" target="_blank" >RIV/00216208:11310/20:10416136 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=cHexC07DTQ" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=cHexC07DTQ</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Úloha motivace žáků v badatelsky orientovaném přírodovědném vzdělávání

  • Original language description

    Pedagogický experiment byl zvolen jako nástroj ke zjištění úlohy motivace žáků v badatelsky orientované výuce. Experiment byl uskutečněn ve dvou paralelních třídách gymnázia. Jedna třída byla experimentální a druhá kontrolní skupina. V obou třídách bylo vyučováno stejné téma. V jedné třídě byla odučeno metodou BOV. V druhé třídě pak klasickým způsobem - frontální výukou s důrazem na motivační úvod. V obou třídách byl zadán pre-test i post-test a výsledky obou testů byly analyzovány. První výsledky ukazují, že mezi oběma skupinami, experimentální a kontrolní, nejsou žádné významné rozdíly. Na základě těchto výsledků odhadujeme, že motivace hraje v metodě BOV klíčkovou roli.

  • Czech name

    Úloha motivace žáků v badatelsky orientovaném přírodovědném vzdělávání

  • Czech description

    Pedagogický experiment byl zvolen jako nástroj ke zjištění úlohy motivace žáků v badatelsky orientované výuce. Experiment byl uskutečněn ve dvou paralelních třídách gymnázia. Jedna třída byla experimentální a druhá kontrolní skupina. V obou třídách bylo vyučováno stejné téma. V jedné třídě byla odučeno metodou BOV. V druhé třídě pak klasickým způsobem - frontální výukou s důrazem na motivační úvod. V obou třídách byl zadán pre-test i post-test a výsledky obou testů byly analyzovány. První výsledky ukazují, že mezi oběma skupinami, experimentální a kontrolní, nejsou žádné významné rozdíly. Na základě těchto výsledků odhadujeme, že motivace hraje v metodě BOV klíčkovou roli.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Biológia, ekológia, chémia

  • ISSN

    1338-1024

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    24

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

    4-7

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database