Animations and their use in teaching photosynthesis
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F23%3A10477789" target="_blank" >RIV/00216208:11310/23:10477789 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.pf.jcu.cz/images/PF/veda-vyzkum/edicni-cinnost/download/Biomasa_v_trvale_udrzitelne_krajine.pdf" target="_blank" >https://www.pf.jcu.cz/images/PF/veda-vyzkum/edicni-cinnost/download/Biomasa_v_trvale_udrzitelne_krajine.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Animace a jejich využití při výuce tématu fotosyntéza
Original language description
Fotosyntéza je jedno z nejnáročnějších témat vyučovaných na středních školách. Téma si žádá nejen interdisciplinární přístup, ale též nároky na vysokou míru abstraktního uvažování. Vzhledem k možné tvorbě nežádoucích miskoncepcí je následně nezbytné téma co nejvíce žákům přiblížit a konkretizovat prostřednictvím vizualizace, jako jsou např. animace. Příspěvek si klade za cíle seznámit čtenáře se sérií animací, které na téma Fotosyntéza byly vytvořeny, a které jsou volně přístupné na webu www.studiumbiochemie.cz. Animace jsou primárně určeny pro středoškolské učitele, kteří mohou vybírat ty kapitoly, které jsou pro jejich výuky podstatné. K animacím byl vytvořen doprovodný studijní text.
Czech name
Animace a jejich využití při výuce tématu fotosyntéza
Czech description
Fotosyntéza je jedno z nejnáročnějších témat vyučovaných na středních školách. Téma si žádá nejen interdisciplinární přístup, ale též nároky na vysokou míru abstraktního uvažování. Vzhledem k možné tvorbě nežádoucích miskoncepcí je následně nezbytné téma co nejvíce žákům přiblížit a konkretizovat prostřednictvím vizualizace, jako jsou např. animace. Příspěvek si klade za cíle seznámit čtenáře se sérií animací, které na téma Fotosyntéza byly vytvořeny, a které jsou volně přístupné na webu www.studiumbiochemie.cz. Animace jsou primárně určeny pro středoškolské učitele, kteří mohou vybírat ty kapitoly, které jsou pro jejich výuky podstatné. K animacím byl vytvořen doprovodný studijní text.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2023
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Biomasa v trvale udržitelné krajině – digitální technologie, aktuální trendy a výzvy ve výuce
ISBN
978-80-7694-050-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
12-17
Publisher name
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta
Place of publication
České Budějovice
Event location
České Budějovice
Event date
Dec 13, 2023
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—