Online environment Talnet
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F11%3A10108902" target="_blank" >RIV/00216208:11320/11:10108902 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://lac.troja.mff.cuni.cz/MEDIA/Shared/uploader/SZEA-7WNFKL/Online-prostredi-Talnet-HK-11.pdf" target="_blank" >http://lac.troja.mff.cuni.cz/MEDIA/Shared/uploader/SZEA-7WNFKL/Online-prostredi-Talnet-HK-11.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Online prostředí Talnet
Original language description
Vzdělávací projekt Talnet se realizuje ve postupně rozvíjeném online prostředí podle potřeb aktivit a způsobů práce s cílovou skupinou projektu, potenciálně nadanými žáky ve věku 13 - 19 let se zájmem o přírodní vědy. Hlavními cíly projektu je identifikace, rozvoj a pomoc při uplatnění nadání žáků se zájmem o obory přírodovědné, technické a matematiku. Stejně jako se liší nadaní, liší se i metody práce s nimi. Příspěvek ilustruje dosavadní výsledky a zkušenosti s vývojem a nasazením ICT-online prostředků, jichž bylo od začátku projektu v r. 2003 dosaženo. Pozornost je vedle nástrojů na stimulaci online studijních aktivit soustředěna na podporu a efektivní využití komunikace jak vertikální (mezi žákem a instruktorem), tak horizontální (mezi žáky). Zvláštní pozornost věnujeme prostředí pro podporu online týmových "badatelských" činností. Ukazuje se, že vysoký stupeň integrace prostředků pro asynchronní, synchronní i prezenční aktivity, je pro tuto věkovou skupinu zásadní.
Czech name
Online prostředí Talnet
Czech description
Vzdělávací projekt Talnet se realizuje ve postupně rozvíjeném online prostředí podle potřeb aktivit a způsobů práce s cílovou skupinou projektu, potenciálně nadanými žáky ve věku 13 - 19 let se zájmem o přírodní vědy. Hlavními cíly projektu je identifikace, rozvoj a pomoc při uplatnění nadání žáků se zájmem o obory přírodovědné, technické a matematiku. Stejně jako se liší nadaní, liší se i metody práce s nimi. Příspěvek ilustruje dosavadní výsledky a zkušenosti s vývojem a nasazením ICT-online prostředků, jichž bylo od začátku projektu v r. 2003 dosaženo. Pozornost je vedle nástrojů na stimulaci online studijních aktivit soustředěna na podporu a efektivní využití komunikace jak vertikální (mezi žákem a instruktorem), tak horizontální (mezi žáky). Zvláštní pozornost věnujeme prostředí pro podporu online týmových "badatelských" činností. Ukazuje se, že vysoký stupeň integrace prostředků pro asynchronní, synchronní i prezenční aktivity, je pro tuto věkovou skupinu zásadní.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2011
ISBN
978-80-7435-153-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
201-206
Publisher name
Gaudeamus UHK
Place of publication
Hradce Králové
Event location
Hradec Králové
Event date
Nov 8, 2011
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—