All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Analysis of Term Meaning "Computational Thinking"

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F14%3A10295000" target="_blank" >RIV/00216208:11320/14:10295000 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.jtie.upol.cz/clanky_1_2014/JTIE_1_2014.pdf" target="_blank" >http://www.jtie.upol.cz/clanky_1_2014/JTIE_1_2014.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Analýza významu pojmu "Computational Thinking"

  • Original language description

    Článek představuje koncept &quot;computational thinking&quot; (CT). Tato schopnost &quot;myslet jako informatik při řešení problémů&quot; si v souvislosti s výukou informatiky získává stále více pozornosti. V článku proto stručně probereme a porovnáme několik odlišných vymezení CT, abychom mohli koncept následně srovnat s kategoriemi českému čtenáři bližšími, totiž s klíčovými kompetencemi a gramotnostmi. Ve druhé polovině článku uvedená teoretická vymezení ilustrujeme množstvím příkladů použití CT v životě i ve výuce. Koncept CT poskytuje vhodné východisko pro hledání toho, co v naší výuce &quot;informatiky&quot; zaměřené na používání technologií chybí.

  • Czech name

    Analýza významu pojmu "Computational Thinking"

  • Czech description

    Článek představuje koncept &quot;computational thinking&quot; (CT). Tato schopnost &quot;myslet jako informatik při řešení problémů&quot; si v souvislosti s výukou informatiky získává stále více pozornosti. V článku proto stručně probereme a porovnáme několik odlišných vymezení CT, abychom mohli koncept následně srovnat s kategoriemi českému čtenáři bližšími, totiž s klíčovými kompetencemi a gramotnostmi. Ve druhé polovině článku uvedená teoretická vymezení ilustrujeme množstvím příkladů použití CT v životě i ve výuce. Koncept CT poskytuje vhodné východisko pro hledání toho, co v naší výuce &quot;informatiky&quot; zaměřené na používání technologií chybí.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů