The Possibilities of Developing Computational Thinking in Primary Education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73608168" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73608168 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://tvv-journal.upol.cz/artkey/tvv-202002-0001_moznosti_rozvoje_informatickeho_mysleni_u_zaku_zakladnich_skol.php" target="_blank" >https://tvv-journal.upol.cz/artkey/tvv-202002-0001_moznosti_rozvoje_informatickeho_mysleni_u_zaku_zakladnich_skol.php</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2020.011" target="_blank" >10.5507/tvv.2020.011</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Možnosti rozvoje informatického myšlení u žáků základních škol
Original language description
Tento článek shrnuje současnou odbornou diskuzi zabývající se implementací rozvoje informatického myšlení na úrovni státních kurikul nejen v České republice, shrnuje dílčí obsahy vybraných kurikul a jejich pojetí informatického myšlení a srovnává reformu probíhající České republice se zahraničními zkušenostmi. Článek se skládá ze čtyř kapitol, které řeší koncepci informatického myšlení v nadcházející reformě RVP, situaci implementace rozvoje informatického myšlení v zahraničí, dílčí obsahy kurikul s ohledem na koncepci IM a možnosti implementace rozvoje informatického myšlení do národního kurikula. Článek částečně nastiňuje i problémy, se kterými se implementace revize kurikula v zahraničí potýká (PDF) THE POSSIBILITIES OF DEVELOPING COMPUTATIONAL THINKING IN PRIMARY EDUCATION. Available from: https://www.researchgate.net/publication/349452834_THE_POSSIBILITIES_OF_DEVELOPING_COMPUTATIONAL_THINKING_IN_PRIMARY_EDUCATION [accessed Nov 04 2021].
Czech name
Možnosti rozvoje informatického myšlení u žáků základních škol
Czech description
Tento článek shrnuje současnou odbornou diskuzi zabývající se implementací rozvoje informatického myšlení na úrovni státních kurikul nejen v České republice, shrnuje dílčí obsahy vybraných kurikul a jejich pojetí informatického myšlení a srovnává reformu probíhající České republice se zahraničními zkušenostmi. Článek se skládá ze čtyř kapitol, které řeší koncepci informatického myšlení v nadcházející reformě RVP, situaci implementace rozvoje informatického myšlení v zahraničí, dílčí obsahy kurikul s ohledem na koncepci IM a možnosti implementace rozvoje informatického myšlení do národního kurikula. Článek částečně nastiňuje i problémy, se kterými se implementace revize kurikula v zahraničí potýká (PDF) THE POSSIBILITIES OF DEVELOPING COMPUTATIONAL THINKING IN PRIMARY EDUCATION. Available from: https://www.researchgate.net/publication/349452834_THE_POSSIBILITIES_OF_DEVELOPING_COMPUTATIONAL_THINKING_IN_PRIMARY_EDUCATION [accessed Nov 04 2021].
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Trendy ve vzdělávání
ISBN
—
ISSN
1805-8949
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
5-12
Publisher name
Univerzita Palackého v Olomouci
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
May 18, 2020
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—