All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Primary school teachers' approach to the concept of computational thinking, its development and evaluation

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73608444" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73608444 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333188330" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333188330</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Přístup učitelů základních škol ke koncepci informatického myšlení, jeho rozvoje a evaluaci

  • Original language description

    Výzkum se zabýval mapováním přístupů učitelů ke koncepci informatického myšlení s ohledem na jeho obecnou definici a možnostmi diagnostikování úrovně jejich rozvoje u žáků, čímž reaguje na aktuálně implementovanou revizi vzdělávacího obsahu RVP pro vzdělávací oblast IKT, která implementuje rozvoj IM žáků v rámci státního základního vzdělávání. Výzkumné šetření bylo realizováno formou strukturovaného dotazníku zaměřeného na percepci koncepce IM učiteli na základních školách a nižším stupni středních škol. Výsledek představuje základní pohled na percepci IM pedagogy v České republice.

  • Czech name

    Přístup učitelů základních škol ke koncepci informatického myšlení, jeho rozvoje a evaluaci

  • Czech description

    Výzkum se zabýval mapováním přístupů učitelů ke koncepci informatického myšlení s ohledem na jeho obecnou definici a možnostmi diagnostikování úrovně jejich rozvoje u žáků, čímž reaguje na aktuálně implementovanou revizi vzdělávacího obsahu RVP pro vzdělávací oblast IKT, která implementuje rozvoj IM žáků v rámci státního základního vzdělávání. Výzkumné šetření bylo realizováno formou strukturovaného dotazníku zaměřeného na percepci koncepce IM učiteli na základních školách a nižším stupni středních škol. Výsledek představuje základní pohled na percepci IM pedagogy v České republice.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XVI. Recenzovaný sborník příspěvků

  • ISBN

    978-80-244-6011-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    38-46

  • Publisher name

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Place of publication

    Olomouc

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Nov 4, 2020

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article