Primary school teachers' approach to the concept of computational thinking, its development and evaluation
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73608444" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73608444 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333188330" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333188330</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Přístup učitelů základních škol ke koncepci informatického myšlení, jeho rozvoje a evaluaci
Original language description
Výzkum se zabýval mapováním přístupů učitelů ke koncepci informatického myšlení s ohledem na jeho obecnou definici a možnostmi diagnostikování úrovně jejich rozvoje u žáků, čímž reaguje na aktuálně implementovanou revizi vzdělávacího obsahu RVP pro vzdělávací oblast IKT, která implementuje rozvoj IM žáků v rámci státního základního vzdělávání. Výzkumné šetření bylo realizováno formou strukturovaného dotazníku zaměřeného na percepci koncepce IM učiteli na základních školách a nižším stupni středních škol. Výsledek představuje základní pohled na percepci IM pedagogy v České republice.
Czech name
Přístup učitelů základních škol ke koncepci informatického myšlení, jeho rozvoje a evaluaci
Czech description
Výzkum se zabýval mapováním přístupů učitelů ke koncepci informatického myšlení s ohledem na jeho obecnou definici a možnostmi diagnostikování úrovně jejich rozvoje u žáků, čímž reaguje na aktuálně implementovanou revizi vzdělávacího obsahu RVP pro vzdělávací oblast IKT, která implementuje rozvoj IM žáků v rámci státního základního vzdělávání. Výzkumné šetření bylo realizováno formou strukturovaného dotazníku zaměřeného na percepci koncepce IM učiteli na základních školách a nižším stupni středních škol. Výsledek představuje základní pohled na percepci IM pedagogy v České republice.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XVI. Recenzovaný sborník příspěvků
ISBN
978-80-244-6011-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
38-46
Publisher name
Univerzita Palackého v Olomouci
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Nov 4, 2020
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—