All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Physics Curriculum Transformations : the First Outcomes of a Literature Review

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F18%3A10378057" target="_blank" >RIV/00216208:11320/18:10378057 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Proměny fyzikálního kurikula : první postřehy z literatury

  • Original language description

    Příspěvek seznamuje s důvody, které nás přivádějí k úvahám o proměně kurikula fyziky na českých základních a středních školách. Kromě subjektivních východisek se věnujeme zejména prvním výsledkům rešerše mezinárodních publikací, které se věnují kurikulu a jeho proměnám. Rešerše je zaměřena zejména na reformy fyzikálního kurikula, ale je brán zřetel i obecněji k přírodovědnému vzdělávání (science) a vzdělávání vůbec. Tato rešerše je prvním krokem ve snaze navrhnout metodologii k tvorbě nového fyzikálního kurikula (vhodného zejména pro české základní a střední školy) a následně ji k tomuto účelu využít.

  • Czech name

    Proměny fyzikálního kurikula : první postřehy z literatury

  • Czech description

    Příspěvek seznamuje s důvody, které nás přivádějí k úvahám o proměně kurikula fyziky na českých základních a středních školách. Kromě subjektivních východisek se věnujeme zejména prvním výsledkům rešerše mezinárodních publikací, které se věnují kurikulu a jeho proměnám. Rešerše je zaměřena zejména na reformy fyzikálního kurikula, ale je brán zřetel i obecněji k přírodovědnému vzdělávání (science) a vzdělávání vůbec. Tato rešerše je prvním krokem ve snaze navrhnout metodologii k tvorbě nového fyzikálního kurikula (vhodného zejména pro české základní a střední školy) a následně ji k tomuto účelu využít.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 8 : Jak ICT ovlivňuje fyziku a naopak

  • ISBN

    978-80-261-0797-2

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

    74-77

  • Publisher name

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Place of publication

    Plzeň

  • Event location

    Kašperské Hory

  • Event date

    Apr 21, 2017

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article