The pedagogical research: the pillar in the professionalism of the teacher education?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F08%3A00110093" target="_blank" >RIV/00216208:11410/08:00110093 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Pedagogický výzkum: opora v profesionalizaci učitelského vzdělávání?
Original language description
Příspěvek se zabývá hodnocením pedagogického výzkumu v oblasti učitelského vzdělávání. Stručně je bilancována patnáctiletá činnost České asociace pedagogického výzkumu (ČAPV) a dále jsou kriticky analyzovány její výzkumné výstupy, zaměřené k tématu učitele a jeho profesní přípravy. Hodnocena je funkce asociace jako vědecko-výzkumná opora pro pedagogickou teorii a metodologické východisko pro decizní zásahy všech úrovní v oblasti učitelského vzdělávání. Text si klade zásadní otázku, zda výzkumné produktyČAPV přispěly v posledních letech k procesu profesionalizace učitelského vzdělávání.
Czech name
Pedagogický výzkum: opora v profesionalizaci učitelského vzdělávání?
Czech description
Příspěvek se zabývá hodnocením pedagogického výzkumu v oblasti učitelského vzdělávání. Stručně je bilancována patnáctiletá činnost České asociace pedagogického výzkumu (ČAPV) a dále jsou kriticky analyzovány její výzkumné výstupy, zaměřené k tématu učitele a jeho profesní přípravy. Hodnocena je funkce asociace jako vědecko-výzkumná opora pro pedagogickou teorii a metodologické východisko pro decizní zásahy všech úrovní v oblasti učitelského vzdělávání. Text si klade zásadní otázku, zda výzkumné produktyČAPV přispěly v posledních letech k procesu profesionalizace učitelského vzdělávání.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Současnost a budoucnost učitelského vzdělávání
ISBN
978-80-7368-615-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
—
Publisher name
Ostravská univerzita
Place of publication
Ostrava
Event location
Ostrava
Event date
Jan 23, 2008
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—