All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Attitudes of Secondary School and University Students towards Inclusion Processes in Education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F09%3A00222244" target="_blank" >RIV/00216208:11410/09:00222244 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Postoje studující mládeže středních a vysokých škol k inkluzivním procesům ve vzdělávání

  • Original language description

    V příspěvku jsou prezentovány výsledky sledování současných postojů studující mládeže středních a vysokých škol vČeské republice ke zdravotně postiženým a ke společnému vzdělávání postižených jedinců s intaktními v běžných školách. Sledování bylo provedeno v rámci výzkumného projektu GAČR ?Speciální pedagogika v podmínkách inkluzivního vzdělávání? Květoňové a kol. K dotazníkovému šetření byla v první fázi použita škála ?Opinion Relating to the Integration of Students with Disabilities (ORI)?. Škála pomáhá zkoumat řadu témat spojených se společným vzděláváním osob intaktních a osob se zdravotním postižením, např. chování integrovaných žáků ve třídě, jejich vzdělávací možnosti, výhody a nevýhody jejich integrace, postoje a vytíženost pedagogů v souvislosti s jejich začleněním do běžných škol.

  • Czech name

    Postoje studující mládeže středních a vysokých škol k inkluzivním procesům ve vzdělávání

  • Czech description

    V příspěvku jsou prezentovány výsledky sledování současných postojů studující mládeže středních a vysokých škol vČeské republice ke zdravotně postiženým a ke společnému vzdělávání postižených jedinců s intaktními v běžných školách. Sledování bylo provedeno v rámci výzkumného projektu GAČR ?Speciální pedagogika v podmínkách inkluzivního vzdělávání? Květoňové a kol. K dotazníkovému šetření byla v první fázi použita škála ?Opinion Relating to the Integration of Students with Disabilities (ORI)?. Škála pomáhá zkoumat řadu témat spojených se společným vzděláváním osob intaktních a osob se zdravotním postižením, např. chování integrovaných žáků ve třídě, jejich vzdělávací možnosti, výhody a nevýhody jejich integrace, postoje a vytíženost pedagogů v souvislosti s jejich začleněním do běžných škol.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami III.

  • ISBN

    978-80-210-5032-7

  • Number of pages of the result

    8

  • Pages from-to

  • Number of pages of the book

    443

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter