Gender aspects of the use of ICT in education.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F09%3A00222299" target="_blank" >RIV/00216208:11410/09:00222299 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Genderové aspekty využívání ICT ve výuce.
Original language description
Příručka si klade za cíl přispět k vytváření genderových kompetencí v edukaci s ICT a posílit diagnostické a sebereflexní kompetence budoucích a stávajících učitelů a učitelek.
Czech name
Genderové aspekty využívání ICT ve výuce.
Czech description
Příručka si klade za cíl přispět k vytváření genderových kompetencí v edukaci s ICT a posílit diagnostické a sebereflexní kompetence budoucích a stávajících učitelů a učitelek.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Genderové aspekty využívání ICT ve výuce
ISBN
978-80-7290-414-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
34
Pages from-to
—
Publisher name
Pedagogická fakulta UK v Praze
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Oct 1, 2009
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—