The use of video in the teaching of mathematics education: Prague experience
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F11%3A10099094" target="_blank" >RIV/00216208:11410/11:10099094 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Využití videa ve výuce didaktiky matematiky: pražské zkušenosti
Original language description
Kapitola je zaměřena na vybrané aspekty didakticko-matematické přípravy studentů učitelství matematiky. Tato příprava je založena na výsledcích výzkumu v oblasti didaktických znalostí učitele, které mj. zdůrazňují vliv analýz slovních popisů reálné výukya videozáznamů hodin na přesvědčení učitelů a jejich vyučovací styl. Na pozadí teoretického konstruktu "všímání si" (ability to notice) je ilustrován způsob rozvoje učitelova "všímání si" důležitých aspektů pedagogické situace prostřednictvím vhodně volených učebních úloh.
Czech name
Využití videa ve výuce didaktiky matematiky: pražské zkušenosti
Czech description
Kapitola je zaměřena na vybrané aspekty didakticko-matematické přípravy studentů učitelství matematiky. Tato příprava je založena na výsledcích výzkumu v oblasti didaktických znalostí učitele, které mj. zdůrazňují vliv analýz slovních popisů reálné výukya videozáznamů hodin na přesvědčení učitelů a jejich vyučovací styl. Na pozadí teoretického konstruktu "všímání si" (ability to notice) je ilustrován způsob rozvoje učitelova "všímání si" důležitých aspektů pedagogické situace prostřednictvím vhodně volených učebních úloh.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Video v učitelském vzdělávání: teoretická východiska, aplikace, výzkum
ISBN
978-80-7315-213-0
Number of pages of the result
9
Pages from-to
85-93
Number of pages of the book
200
Publisher name
Paido
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—