Sentence Idioms and Change of Meaning
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F11%3A10102976" target="_blank" >RIV/00216208:11410/11:10102976 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Větné frazémy a změna významu
Original language description
Frazémy bývají hojně využívány v reklamních textech jako prostředek persvaze. Zkoumáme zapojení větných frazémů (resp. přísloví, úsloví, rčení) do reklamní komunikace, a to jak v jejich původní podobě, tak v pozměněné. Analyzujeme jednotlivé změny, k nimž při inkorporaci do reklamních textů dochází.
Czech name
Větné frazémy a změna významu
Czech description
Frazémy bývají hojně využívány v reklamních textech jako prostředek persvaze. Zkoumáme zapojení větných frazémů (resp. přísloví, úsloví, rčení) do reklamní komunikace, a to jak v jejich původní podobě, tak v pozměněné. Analyzujeme jednotlivé změny, k nimž při inkorporaci do reklamních textů dochází.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AI - Linguistics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Didaktické studie
ISSN
1804-1221
e-ISSN
—
Volume of the periodical
3
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
9
Pages from-to
18-26
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—