Cyberspace as a Space for Education and Cognition
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F11%3A10107160" target="_blank" >RIV/00216208:11410/11:10107160 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Kyberprostor jako prostor k výchově a poznání
Original language description
Příspěvek se zabývá nároky, které klade na člověka tzv. technický prostor. Z těchto nároků dochází k proměňování životního prtostoru dasein. Z těchto nároků se vynořují nové otázky po podstatě výchovy a vzdělání. Konstrukce kyborga netkví ve hmotě, ale vodklonění živého času tak, aby se stal součástí neživého systému.
Czech name
Kyberprostor jako prostor k výchově a poznání
Czech description
Příspěvek se zabývá nároky, které klade na člověka tzv. technický prostor. Z těchto nároků dochází k proměňování životního prtostoru dasein. Z těchto nároků se vynořují nové otázky po podstatě výchovy a vzdělání. Konstrukce kyborga netkví ve hmotě, ale vodklonění živého času tak, aby se stal součástí neživého systému.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AA - Philosophy and religion
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Kontexty filozofie výchovy v historickej a súčasnej perspektíve
ISBN
978-80-8082-439-6
Number of pages of the result
14
Pages from-to
282-295
Number of pages of the book
428
Publisher name
Trnavská univerzita v Trnave, Pedagogická fakulta
Place of publication
Trnava
UT code for WoS chapter
—